Heel verstandig...DriverV90 schreef:Dat klopt, al met al jullie advies gelezen, ga ik er serieus over denken toch een dealer te kiezen voor het onderhoud.MN-NL schreef: Of is Volvo specialist = Volvo dealer? Dat is toch wat je verwacht...![]()
Ik had wat ruis op de lijn met mijn dealer, na een goed gesprek is dat opgelost en vandaag is naar volle tevredenheid de beurt uitgevoerd.
Van Urk heb ik na mijn laatste mailtje niets meer gehoord.
In dat mailtje heb ik gezet dat ik het vreemd vond dat er 4 maanden na de aankoop ineens discussie ontstaat over een probleem wat vanaf dag 1 al bestaat.
Ik zou de arbeids kosten en materiaalkosten moeten betalen terwijl ze het probleem bij aflevering al hadden moeten oplossen, airco die het niet deed die ik bij eigen dealer tijdens de fabriekgarantie heb laten verhelpen..
Ik wil mij helemaal niet bezig houden met dat soort flauwekul..
Ik kan gelukkig de kosten dragen om het op te lossen bij de dealer en heb helemaal geen zin in symptoom bestrijding of discussie wie wat moet doen.
Volgende week gaat de dealer op mijn rekening de problemen oplossen en blijven we lekker genieten van de V90!