Iets met senioriteit, of respect voor de levenservaringlint schreef: Daar moet hij maar tegen kunnen. De 240Turbo staat in de garage en de V70R onder de carport.

Klopt, hoewel de V70 al redelijk beschermt is tegen roest. De 240 staat nu stil ivm de overgangsregeling, niet rijden in dec/jan/feb.Bart schreef: Ik denk eerder vrees voor het rood-bruine spook![]()
Nee hoor Mart, met jouw wagenpark is niets mis.Mart van der Steeg schreef: Jee Leo, door bekende omstandigheden heb ik dit topic helemaal gemist.
Wat een goede keuze zo’n V90 CC! Erg fraai hoor. Zal een heel andere rijbeleving zijn dan de XC60.
De V90 wordt wel erg populair op dit forum.......
Nog even en ik rij 9 jaar in mijn S60, ik begin zwaar achter te lopen.....![]()
Een mens wil wel eens wat anders, maar de 5 pits diesel bevalt nog steeds, veruit de beste auto die ik ooit heb gehad.lint schreef:Nee hoor Mart, met jouw wagenpark is niets mis.Mart van der Steeg schreef: Jee Leo, door bekende omstandigheden heb ik dit topic helemaal gemist.
Wat een goede keuze zo’n V90 CC! Erg fraai hoor. Zal een heel andere rijbeleving zijn dan de XC60.
De V90 wordt wel erg populair op dit forum.......
Nog even en ik rij 9 jaar in mijn S60, ik begin zwaar achter te lopen.....![]()
Ik heb hem ook in de S90 maar ga een modificatie moeten uitvoeren want als de USB poorten gebruikt worden kan de organiser er niet meer uit om in het onderste gedeelte te geraken, even de dremel boven halen...lint schreef: Ali heeft vandaag de armsteun organizer bezorgd, toch een handig ding.
Dat was mij nog niet opgevallen, ga komende week eens kijken.BlackcurrantV70 schreef:Ik heb hem ook in de S90 maar ga een modificatie moeten uitvoeren want als de USB poorten gebruikt worden kan de organiser er niet meer uit om in het onderste gedeelte te geraken, even de dremel boven halen...lint schreef: Ali heeft vandaag de armsteun organizer bezorgd, toch een handig ding.