Ik ben (vast niet de enige) op zoek naar een blokjes gril. Nu ben ik al een tijdje aan het rondkijken/bellen maar steeds loopt het op niets uit.
Nu durf ik eigenlijk niet te bellen naar de dealer want daar zijn ze vast heel duur? Heeft iemand enig idee wat een goede plek is om zo'n gril voor een mooi prijsje te bemachtigen tegenwoordig?
De zoekfunctie gaf niet veel relevants meer helaas.
Prijs van een blokjes gril
- BlackWolf
- 3rd Gear member
Dealer prijzen staan i.i.g. hier
98' V40 2.0T Zwart Metallic: 3” RVS Downpipe en uitlaat systeem, dubbel T4 einddempers, BMC CDA airfilter.
40mm Intrax verlaagd, Volvo Veerpootbrug, 5 Meters in A-Pilaar, JB Racing DumpValve, Zwart getinte ramen.
Chroom Blackduals, Blokjes grill, plastiek delen in kleur gespoten, Dual DIN 7” DVD en andere aanpassingen.
Walbro 255LPH benzine pomp, Sport remschijven, WaterInjectie systeem 2 nozzle setup, MTE Custom Remap.
40mm Intrax verlaagd, Volvo Veerpootbrug, 5 Meters in A-Pilaar, JB Racing DumpValve, Zwart getinte ramen.
Chroom Blackduals, Blokjes grill, plastiek delen in kleur gespoten, Dual DIN 7” DVD en andere aanpassingen.
Walbro 255LPH benzine pomp, Sport remschijven, WaterInjectie systeem 2 nozzle setup, MTE Custom Remap.
- corhog
- 3rd Gear member
Zo ziet de rekening er uit.En de doos
En als ik Mercedes wil rijden stap ik wel in mijn busje.
En als ik Mercedes wil rijden stap ik wel in mijn busje.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Kale Cor. Zwarte dos litros v40 ` 96. 300000km en een beetje
XC90 V8 Summum(zwart is het mooiste) Plaatjes
XC90 V8 Summum(zwart is het mooiste) Plaatjes