Ik zou persoonlijk ook niet voor de Morritz gaan, het leer van de VAG-groep en Mercedes is mijns inziens kwalitatiever dan de volledige Morritz bekleding bij Volvo.Voodoo077 schreef:Ik haal misschien kwaliteit van leder en kwaliteit van zetels door elkaar. Echter ik moet één dezer nog eens in een V60 gaan zitten om 100% zeker te zijn maar kan me niet van de indruk ontdoen dat het leder niet beter is dan dat van de Seat. De zetel zelf was minder maar zal wel komen standaard tov sport.teebee schreef: Kan zijn, mijn opmerking was mbt het Seat vergelijk. Van andere merken heb ik geen weet (behalve Renault en Alfa, en daar geldt hetzelfde voor).
Indien jij doelt op de Mustang is dat (Amerikaanse) appels met (Europeesche) peren vergelijken, en dan maakt ‘stukken beter’ het leer van Volvo beslist niet inferieur.
Ook is een sportstoel een krom vergelijk met een ‘normale’ stoel; uiteraard geeft dit een andere zit maar hoeft niet noodzakelijkerwijs aan het leer te liggen.
Maar ieder zn mening (en eisen).
Daarentegen ben ik 100% zeker dat het minder is dan in die van mijn Beamer. En dat was dus mijn punt dat het leder in de combi zetels stof/leder wel van een vergelijkbare kwaliteit is als de BMW en misschien daarom het overwegen waard is als alternatief voor de volledige Morritz zetels ... waar ik ondertussen nog altijd geen sluitend antwoord op heb...
Voor mijn vrouw is dit een heikel punt (ze zit zelf in de mode-industrie) en wij hebben de bekledingen zelf uitvoerig bekeken