Kapje parkeerverlichting losgeschoten

Plaats reactie
Bjorn67
1st Gear member

Ik zag gisteren ineens dat het kapje van de parkeerverlichting los in de koplamp ligt. Volgens mij is die niet kapot maar uit een klem geschoten lijkt het wel. Waardoor die ineens eruit is geschoten heb ik eigenlijk geen idee van, lijkt mij toch eigenlijk niet zomaar te kunnen ontstaan toch?

Heb daarop de koplamp er al even uitgehaald om te kijken of ik erbij kan komen maar kan niet ergens zien waar ik de lens kan losmaken om daarbij te komen. Op internet gezocht of dit eerder is voorgekomen of hoe ik dit zelf kan herstellen maar kon daar niets over vinden. Iemand hier dit al eens meegemaakt en/of een idee hoe dit op te lossen? Om nu gelijk een hele nieuwe lamp voor dit te moeten kopen is mij ook wel te gortig. Het goedkoopste dat ik daarvoor heb kunnen vinden is nog altijd dik 130 euro (weet niet of ik hier een link naar die website mag plaatsen waar ik de lamp heb gevonden) en ik weet niet of die lamp met de xenon verlichting overweg kan.

Via onderstaande link kan je een foto zien die ik ervan gemaakt hebt:

Je ziet dan het kapje linksonder in de koplampunit liggen.
Laatst gewijzigd door Bjorn67 op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Volvo V70 2.5T R-Design
Maurits@Parts4Swedes
Forumsponsor
Contacteer:

Dit wordt improviseren. Ik zou eerst de koplamp uitbouwen, zodat je e.e.a. rustig aan de keukentafel kunt fixen. Waarschijnlijk moet je het glas van de koplamp afhalen. Dit zit stevig verlijmd. Gebruik een scherp stanley-mes of iets dergelijks, maar pas op voor je vingers. Het terugzetten van het kapje en ook van het koplampglas kun je doen met een transparante contactlijm. Volgens mij heeft Bison daar iets voor. Succes!
Genuine Volvo - There is no Substitute.
www.Parts4Swedes.nl
HansEindhovenV70
4th Gear member

Koplamp glas kan niet los...althans niet zo dat je het nog kunt herstellen.
Plaats reactie

Terug naar “V70/XC70 vanaf MY2008”