Nieuw hier met een S60 T-5 2003

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Plaats reactie
Mikes60
Starter

Goedenavond allemaal,

Ik zal me eventjes voorstellen op het Forum,

Ik ben Mike ik komt uit Groningen, en heb een heerlijk rijdende Volvo s60 T-5 onder de kont zitten.
Deze pracht wagen heeft inmiddels al z'n +-306.500km op de teller. En te verwachten is er niks op aan te merken.
Ik ben de 3e eigenaar van de auto.

Inmiddels heb ik de auto al voorzien van een CFE+ En een iMIV LE+ .

Vorige week heb ik de iMIV LE+ ingebouwd met een achteruitrijcamera. Werkt perfect!
Wanneer ik de auto in de R zet dan komt mijn RTI scherm automatisch omhoog. En door middel van
de CFE+ draaien de spiegels ook naar beneden.

CFE+ is echt een aanrader, veel mogelijke opties om aan of uit te schakelen

Verder is de auto voorzien van een tv ontvanger die achter in de kofferbak zit, en waar dan ook weer
een dvd speler op aan te sluiten is. En heb dan ook een tv'tje op het plafond zitten voor de achterbank.
Echter ben ik er nog niet achter gekomen hoe dit in z'n werk gaat.
Verder zit er volledige Zwart leer in de auto, de auto is zowel binnen als buiten en motorisch goed onderhouden.
Van binnen ziet de auto er nog als nieuw uit en ruikt gek genoeg ook nog als nieuw, en dat voor een 16 jaar oude auto.

Wat ik graag nog aan de auto wil veranderen is het motor geluid (uitlaat). De auto is me net even wat te stil.
Het moet ook niet te overdreven zijn, maar een beetje meer roffel mag wel. Dus als er mensen zijn met suggesties,
laat het maar weten.

Ik zou graag een foto willen toevoegen, alleen weet helaas niet hoe dat moet.
S60 | 2003 2.3 T-5 Geartronic |Premium Audio|CFE+|iMIV LE+|
M&M
2nd Gear member

In ieder geval welkom en mooie aanwinst zo te lezen. Veel veilige kilometers toegewenst.
Volvo
Huidig:C30 sport, C70 T5

(Volvo) Historie model: 343, 340, 960, 940 Turbo, 740 GLE 84 (B23E)

overig wagenpark
Landrover Serie III 109 (Laro, bijna 40 jaar) en een Opel Ampera-e
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”