Een R in de grille en niet onder de kap?
Grille is mooi maar die R..........................???? Dat doet me denken aan de jeugd die geen GTI kan betalen maar wel een paar plakletters.
Gewoon laten zitten die 'R' hoor, en staat goed die grille, alleen het randje wat je er bij in hebt gezet nog schuren, plamuren en spuiten?
Maar zijn die USA sidemarkers dus gewoon reflectoren die op de zij-uitgang van de knipperlichten zijn gemonteerd? Hoe heb je je boordcomputer zover gekregen dat hij de knipperlichten aan laat staan? Ik neem aan dat je achter-knipperlichten niet ook aanstaan?
XC60 T6 Recharge Ultimate Dark, Fusion Red 2024
Ex: S60 2020 T4, Bursting Blue / S60 2009 2.5T, Ice White / S60 2001 T5, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4, Power Blue / V60 2011 D3, Flamenco Red / V50 2009 2.0D, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green
bart simpson schreef:staat wel gaaf, maar die oranje lampjes mogen hier niet branden tijdens het rijden
Nu gaat het er om; wie doet er wat aan.
Zie ook veel "amerikanen" er mee rijden, blijkbaar komen die er ook mee door de APK.
een import heeft uitzonderingen voor de verlichting.
Ik heb een jaar een amerikaanse cabrio gehad.
die had zelfs witte knipperlichten.
Een mislichtachtig iets wat stadslicht vormde
en plastic koplampen die ook een straal omhoog hadden
allemaal geen punt.. .maar het moet WEL op je kenteken staan
(net als je kleine kentekenplaat)
heb ook al menig politiebus een tijdje achter me gehad die na een 5 minuten achterna rijden maar weer omkeerden.
Wat ben je toch weer vreselijk correct en van de regeltjes Bart. Maar goed dat is nou eenmaal jouw manier van reageren op het forum.
En Arnhoudh, die "R" laat ik ook gewoon op de grille zitten maar die passtukjes zijn wel gespoten maar dan in de kleur van de auto zelf. Heb laatst die grille in die V70 gezien van......., maar die is ook wel echt heel erg supermooi. Misschien ga ik het ook zo doen binnenkort.
Boordcomputer heb ik trouwens niet aan hoeven te sturen. Het is een tweepolig lampje (5w/21w) die gewoon als stadslicht erbij brand. Moet je wel de amerikaanse stekker hebben waar het lampje inpast. Deze heeft nl 4 ipv 3 pinnetjes.
@ Robert Slaat, overdrijf niet zo, wat jij hebt aangesloten is hier wettelijk simpelweg verboden, die regeltjes hebben hier ook een functie.
Het zal je vroeg of laat ook een bon op gaan leveren of je hebt een afkeur voor de APK, dat is duidelijk jouw eigen keus.
Wel leuk gedaan die R grill, maar waarom heb je niet meteen de R bumper erop gezet?
Amerikaanse lichten snap ik ook niet helemaal de lol van, maar iedereen zijn ding. Als je originele R xenonkoplampen erbij doet ziet het er natuurlijk wel weer beter uit!
En het effect dat je knipperlichtenbranden heb je ook als je xenon hebt, behalve dan dat het geen oranje licht geeft maar wit. (en dat mag wel in Nederland)
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
bart simpson schreef:staat wel gaaf, maar die oranje lampjes mogen hier niet branden tijdens het rijden
Nu gaat het er om; wie doet er wat aan.
Zie ook veel "amerikanen" er mee rijden, blijkbaar komen die er ook mee door de APK.
Politie zou er wat aan moeten doen en tijdens een APK zou afkeur moeten volgen (zoals je zelf zonder enige twijfel ook wel had kunnen melden).
Klopt,
het mag niet, maar ik zie het gevaar niet, dus mijn zegen heeft men. (niet nodig)
Vandaar dus de
En als het nu goed heb begrepen mag het wel als het op je kentekenbewijs staat, nou dan is het helemaal een zoekertje.
Of niet?
Maarja ik heb dan ook geen R op mijn grille.
Bah, de BMW rijders kunnen tegenwoordig ook een M3 kid - kopen. Waarom zouden Volvo rijders niet een R-sfeertje aan hun wagen mogen toevoegen?
De side markers vind ik wel tof, maar zoals gezegd niet zo legaal...
Het is echt mijn ding niet om een wagen een beetje te schminken, maar elk het zijne...
VOuLezVOus schreef:Bah, de BMW rijders kunnen tegenwoordig ook een M3 kid - kopen. Waarom zouden Volvo rijders niet een R-sfeertje aan hun wagen mogen toevoegen?
De side markers vind ik wel tof, maar zoals gezegd niet zo legaal...
Het is echt mijn ding niet om een wagen een beetje te schminken, maar elk het zijne...
Groot verschil tussen een M3 en een M-kit.. Die is enkel visueel maar niet motorisch verschillend.
Vind de R ook een beetje fout op een diesel met meer dan 100pk minder..