parkeerhulp C70 2004/2005

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
vissertw
1st Gear member

Goedemorgen, ik probeer iemand te helpen met een parkeerhulp, de klacht is dat hij ontzettend zacht is.
Het is een achteraf ingebouwde parkeerhulp aan de achterzijde, en ik denk een ontzettend zwak piepje te horen rechts achter in de wagen.
Mijn vraag is eigenlijk is kan het een zelfstandig systeem zijn of zal het ook geïntegreerd zijn in het audiosysteem net als af fabriek?

Prettig weekend,

Ton.
Rik Tuin
2nd Gear member

Dat bij de C70 uit deze bouwjaren de parkeerhulp is geïntergreerd in het audiosysteem 'af fabriek' is voor mij nieuw. Ik vraag me af of dat zo is.

Jouw beschrijving klinkt als een achteraf ingebouwd systeem waarbij het speakertje gemakshalve ergens achterin de auto is verstopt, dit om geen interieurdelen te hoeven verwijderen zodat het in de passagiersruimte gemonteerd kan worden. Als van zo'n aftermarket systeem het speakertje op een betere plaats wordt gemonteerd zou je het goed moeten kunnen horen. Heb dergelijke systemen een aantal keren ingebouwd.
vissertw
1st Gear member

Ik heb hier zitten lezen Rik: viewtopic.php?t=52506&page=2
Vandaar dat ik de indruk kreeg dat het zo zou kunnen zijn, MY 2000 t/m MY 2007.
Maar ik moet bijna zeker op zoek naar een apart speakertje voor de parkeerhulp?

Groeten,

Ton.
Rik Tuin
2nd Gear member

Dag Ton,

Ja, ik weet vrijwel zeker dat dat het geval is. Zit vast gemakshalve ergens ind e kofferrruimte verstopt. De ervaring leert dat het snoertje aan de speaker vrijwel altijd lang genoeg is om de speaker op een gunstiger plaats te monteren.

Succes,

Rik
Rik Tuin
2nd Gear member

Dag Ton,

Ja, ik weet vrijwel zeker dat dat het geval is. Zit vast gemakshalve ergens in de kofferrruimte verstopt. De ervaring leert dat het snoertje aan de speaker vrijwel altijd lang genoeg is om de speaker op een gunstiger plaats te monteren.

Succes,

Rik
vissertw
1st Gear member

Ok, dank je, vermoedelijk komende week verder zoeken.

Ton.
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”