Zie net dat ik het voorstellen op de verkeerde plek heb geplaatst. Geen idee hoe ik dat nog kan aanpassen . Gelijk hier maar even een vraag: Mijn V60 2013 is in aantocht. Ik wil graag een mat in de kofferbak om de bekleding te beschermen. Ik denk aan een rubbermat omdat die mooi vlak ligt. Heeft iemand suggesties voor een merk, type of leverancier? Of het beste een rubbermat van Volvo? (geen idee of die bestaan).
Ik twijfel ook of ik rubbermatten bij de stoelen zou nemen. Blijft natuurlijk de bekleding netjes maar kan misschien ook een beetje gaan lijken op een tractor daardoor. Graag jullie adviezen, eventueel ook voor een merk.
mocht je belangstelling hebben, ik heb nog een setje rubbermatten van mijn v60 op marktplaats staan.
(1 jaar oud)
Volvo V40 CC T3 2019,Crystal White met en een Afneembare trekhaak Volvo V60 Business Edition D4 2018, Scandinavian line, Onyx Black en Afneembare trekhaak,Volvo V70 D5 Geartronic M'08 Momentum, Silver Metallic en Trekhaak
Kofferbak: deze, is een praktische en sterke en goed passende mat en niet duur.
Voor in de auto vind ik rubber ook te clinisch, daarnaast blijft rubber nat. Daarom gebruik ik in de winter de standaard set en heb hier een nieuwe zomerset gekocht. Zijn zeer fraaie matten welke hoogwaardig worden afgewerkt (naar keuze bv luxe velours), met een uitstekende pasvorm. En inderdaad mooier dan origineel.
Laatst gewijzigd door teebee op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208