Wees gewaarschuwd als u in een omgeving woon waar veel steenmarters voorkomen

(p.s., deze waarschuwing staat ook op "Volvo algemeen niet technisch"
Nou ja, ik was best wel geschrokken 1 dag nieuwe auto en dan ditNomad schreef: Het overmatig gebruik van hoofdletters wordt op het internet gezien als schreeuwen en dat is nu ook weer niet nodig. Als je wat dooie kippen op dat gaas legt, blijven ze ook van de bekabeling af![]()
Vinden onze viervoeters dit wel aangenaam?Koendp schreef: Ik had bij m'n vorige Volvo dit apparaatje onder m'n motorkap: https://www.conrad.be/p/kemo-m100n-mart ... uks-848697
(Zat erop toen ik hem tweedehands kocht)
Hallo Walter, deze info heb ik van de dealer, Broekhuis Emmen. Broekhuis heeft een kastje gemonteerd dat een pieptoon met hoge frequentie afgeeft. Dit moet marters tegenhouden. Daarnaast heb ik kippengaas op de oprit gespannen want daar houden ze ook niet van.Walter schreef: Waar haal je de info over die visolie vandaan? Overigens zijn steenmarters voor alle auto's een probleem.
Overigens kunnen we het hier centraal houden, dezelfde discussie op meerdere plekken heeft niet de voorkeur
Op een presenteerblaadje....teebee schreef: Gewoon even een vraagje....
Kan de titel van dit topic wellicht gewoon even en normale letters gezet worden, dat geschreeuw begint me wat tegen te staan....
Nadat zowel onze V70 als een korte tijd later de Ford Fiësta door een marter behandeld waren (gelukkig viel de schade mee), hebben we in beide auto's een marterschrik laten plaatsen. Sinds het plaatsen gelukkig geen last meer gehad. Onze hond ging altijd even vrolijk de auto in en de buurkatten lopen er gewoon langs. (Kan natuurlijk zijn dat die dingen niet werken.. ..wij horen ze nietMartijnAbel schreef: Dat marters op bezoek kunnen komen is alom bekend.
Visolie gebruiken ze nog wel, maar in steeds mindere mate t.o.v. vroeger. Ze willen graag de isolatie hebben voor hun nesten, dus daar komen ze ook op af.
Zo'n kastje, tja, ik ben er geen fan van aangezien het ook huisdieren als katten en honden treft, en die hebben er niks mee te maken
DankFransV60 schreef:Op een presenteerblaadje....teebee schreef: Gewoon even een vraagje....
Kan de titel van dit topic wellicht gewoon even en normale letters gezet worden, dat geschreeuw begint me wat tegen te staan....
Die van mij begint pas als hij gekrab van de pootjes hoort.Ponstir schreef:Nadat zowel onze V70 als een korte tijd later de Ford Fiësta door een marter behandeld waren (gelukkig viel de schade mee), hebben we in beide auto's een marterschrik laten plaatsen. Sinds het plaatsen gelukkig geen last meer gehad. Onze hond ging altijd even vrolijk de auto in en de buurkatten lopen er gewoon langs. (Kan natuurlijk zijn dat die dingen niet werken.. ..wij horen ze nietMartijnAbel schreef: Dat marters op bezoek kunnen komen is alom bekend.
Visolie gebruiken ze nog wel, maar in steeds mindere mate t.o.v. vroeger. Ze willen graag de isolatie hebben voor hun nesten, dus daar komen ze ook op af.
Zo'n kastje, tja, ik ben er geen fan van aangezien het ook huisdieren als katten en honden treft, en die hebben er niks mee te maken)