android radio

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
vissie77
1st Gear member

hallo,
ik heb een v70 type 3 2009 ik ben op zoek naar een android radio voor mijn auto.
is dit mogelijk ?
zo ja wat is een goede radio daar voor?
krijg ik geen problemen met de boordcomputer?
ik heb er namelijk niet zo veel verstand van . =)
sbv
6th Gear member

mee leren leven. Bij mijn weten dan je de geïntegreerde radio er niet uithalen en vervangen door wat anders

Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
Msuidgeest
Geartronic member
Contacteer:

Op Youtube vind je wel eens fanaten die iets moois maken in hun auto. Zou zo maar kunnen dat wat jij zoekt er ook te vinden is ...

Kijk maar:
Mark

Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.

[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Jelmer de Jong
6th Gear member

Msuidgeest schreef: Op Youtube vind je wel eens fanaten die iets moois maken in hun auto. Zou zo maar kunnen dat wat jij zoekt er ook te vinden is ...

Kijk maar:
Hij heeft het laatste model V70, daar is fysiek niet zoveel ruimte meer om te knutselen. De vorige had nog een soort van dubbel DIN slot waar je iets in kon bouwen, bij deze is alles uit een geheel.
vissie77
1st Gear member

het schijnt toch wel lastig te zijn voor dit type Volvo. ik lees wel dat mensen het RTI scherm ombouwen voor een android scherm.
en nieuwere versie dan 2009 v70 schijnt het weer makkelijker te zijn misschien toch maar kijken voor een nieuwere v70 .
dat is jammer want ik ben te veel gehecht aan mijn huidige V70, en hij is net pas ingereden 3 ton. als er dan toch een andere Volvo moet komen.
wordt het de XC40.
Jelmer de Jong
6th Gear member

Dat schermpje vervangen door een passende tablet is geen probleem, het blijft gewoon kantklossen met de bediening er van. Als touchscreen zit het te ver weg en stuurbediening is ook nog niemand 100% gelukt. Daarnaast blijf je klooien met geluid omdat niet alles uit hetzelfde apparaat komt. Muziek en navigatie komen uit de tablet via de AUX ingang van de auto maar ouderwetse radio en parkeersensoren niet, net als bellen via bluetooth. Als je dan belt of naar de radio luistert doet die vrouw haar best om te vertellen dat je over 100 meter linksaf moet maar horen doe je het niet. Met een alles-in-een apparaat heb je die problemen in theorie niet.
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”