Ik hoop dat jullie een oplossing hebben of een tip ind e richting hiervan voor het volgende probleem...
sinds kort werkt de voorruit ontwaseming van mijn volvo v50 (modeljaar 2008) niet meer. als je alle lucht op de roosters van de voorruit zet , dan hoor je dat hij de lucht hier heen wil zetten, maar tis net of er dusdanig iets verstopt zit dan er geen lucht uit komt...klinkt ongeveer hetzelfde als je je hand op de mond van de stofzuiger zet...
lucht uit de midden en onder luchtuitlaten komt er gewoon uit...
gemakshalve leek me dan dat het niet mn interieur filter is welke vol zit, aangezien er wel gewoon (warme) lucht uit de midden en onder komt.
Morgen ga ik wel voor de zekerheid het filter nakijken
Wel is het zo dat de linkerkant van de roosters harder blaast als de rechter kant..
hoop dat jullie me kunnen helpen.
Geen lucht bij voorruit ontwaseming
- lint
- Geartronic member
Dat is een probleem dat vaker voorkomt, is iets met de uitstroomopeningen voor de voorruit en het dashboard dat iets verzakt kan zijn.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
-
- 1st Gear member
En oplossing is dashboard compleet demonteren, of kan ik er nog bij via onder of via radio gat...?lint schreef: Dat is een probleem dat vaker voorkomt, is iets met de uitstroomopeningen voor de voorruit en het dashboard dat iets verzakt kan zijn.
-
- 1st Gear member
Vandaag bij volvoservice auto uit laten lezen. Oorzaak zijn de klepmotoren waar geen communicatie mee mogelijk is. Kan dus slecht contact of defecte servo zijn. Schijnt een volvo v50/s40/v70 kwaaltje te zijn.. als iemand nog tips heeft hoe het 1 en ander te demonteren om bij de contacten/servos te komen dan hoor ik t graag. Op problemcar las ik dat het mogelijk moet zijn om het te bereiken vanaf gaspedaal kant.. iemand ervaring mee?