Bij voorbaat dank, en drukloze T5 rijder genaamd Frans

Je zet (uit mijn hoofd) 0.3 bar druk op de slang naar de wastegate en draait het stangetje dan dan handvast. Het ding moet pas open gaan als de maximale turbodruk in zicht is, daarvoor moet hij strak dicht blijven.Bella schreef: Gewoon de kleuren op de juiste codering. Hoe strak moet het stangetje van de wastegateactuator staan? Lijkt mij dat je enige speling moet voelen, toch? Hij staat nu strak in rust.
Mvg, Frans
Zitten meerdere motorcomponenten op die zekering, je weet maar nooit...Bella schreef: Welke zekeringen bedoel je? Heeft de tcv een eigen zekering?
Mvg, Frans
Verwarmingselement van de carterventilatie, die in het oliefilterhuis zit is vaak de oorzaak. Stekker even loshalen en kijken of de zekering heel blijft..Bella schreef: Bedankt mechanic!Je hebt mij op het goede spoor gezet. Ik heb zojuist de zekeringen onder de motorkap bekeken en gezien dat nr 35 (motorsensorkleppen,relais airconditioning 15A) eruit lag. Heb deze vervangen maar na het starten knalt die er gelijk weer uit! Heb nu nachtdienst en ga morgenmiddag op zoek naar de oorzaak. Wordt vervolgd
![]()
Mvg, Frans