Ben benieuwd, duurt waarschijnlijk nog paar jaar, dus lachuh

58 incl btw is de schatting en dan heb je net zo'n auto als de V60 Pure (lijkt)XC30 schreef: Heeft de dealer ook een indicatie voor wat betreft de levertijd gegeven? En wat houdt zo'n certificaat in? En quanti costi? Ik ga deze ff volgen.
er bestaan een (2.0) T4 en een (2.0) T5, qua modellen zijn er een Momentum, inscription en een R design, wat had je nu mee?iDanman schreef: Dat vind ik een nette prijs! Ik heb afgelopen zomervakantie door problemen met uiteraard de compressor bijna 3 weken met een vervangende XC40 2.0T mogen rijden in de Franse alpen. Was echt een genot om mee te rijden, was een summum met echt alle opties erop. Fijne auto, maar was niet zuinig met een 1700kg caravan erachter, kon elke 300-350 km weer tanken...
Dan was de PIH wel een stuk zuiniger met de D6
Maar wat houdt een certificaat in? Heb mijn PIH 2e hands en prive, dus ben daar niet mee bekend.
Bel even je dealer, die weet meerXC30 schreef: Heeft de dealer ook een indicatie voor wat betreft de levertijd gegeven? En wat houdt zo'n certificaat in? En quanti costi? Ik ga deze ff volgen.
Hoe gaaf! GeprefeliciteerdPaul schreef: Zo het kan gek lopen, maar ik heb een certificaat voor de Full Electric XC40!
Ben benieuwd, duurt waarschijnlijk nog paar jaar, dus lachuh![]()
Een 2.0 T5 AWD, uitvoering onbekend, maar was completer dan mijn Summum PIH V60;OGA244 schreef: er bestaan een (2.0) T4 en een (2.0) T5, qua modellen zijn er een Momentum, inscription en een R design, wat had je nu mee?
Dat zal 'n intro edition geweest zijn, dat is een hele dikke momentum.iDanman schreef:Een 2.0 T5 AWD, uitvoering onbekend, maar was completer dan mijn Summum PIH V60;OGA244 schreef: er bestaan een (2.0) T4 en een (2.0) T5, qua modellen zijn er een Momentum, inscription en een R design, wat had je nu mee?
- panoramadak
- groot scherm entertainment touchscreen (zoals ipad) met navi, apple carply, en noem het maar op.
- 360º camera systeem
- automatisch inparkeer systeem (geprobeerd, maar traag, als je een beetje kan sturen gebruik je die niet)
- electrische trekhaak
- full leather
- full color dashboard met geintegreerd menu keuze als navi, carplay, etc.
- AWD automaat, ook cross country functie, super in de Alpen op bergpaadjes met grind/zand en stijle haarspeldbochten.
- en alle normale zaken die je van een summum niveau kan bedenken.
Maar hoe dit bij een XC40 heet? Geen idee...
Sorry zit op de ipad en krijg de embedded link niet gekopieerd...