Zeaux! Heb dit draadje met veel plezier doorgeworsteld
Zelf ondertussen ook e.e.a. (aan klein spul) toegevoegd;
- Een laadruimte/bagagemat met antislip a 50 euries binnen NL besteld, en een ritsje klein grut uit het verre oosten;
Bagagenet
Blauwe start-stopknop (blauw knopje)
Alu omlijsting voor sleutelgat in dashboard (strak sleutelgat)
Handig vakken-bakje voor in middenarmsteun voor (mooi bakkie)
Ben nog bezig met vervangen interieurverlichting naar LED (mijn Chinese buddy wist niet dat de plafond-lampjes een nieuw 'bracket' behoeven, die worden nu nagestuurd).
Wacht nog op 2x dubbele USB-lader-sigarettenaanstekerdingessen en twee verschillende telefoonhouders voor op het dashboard (even kijken welke het mooiste zit straks)
Ga nog de Veerpootsteun monteren (hoef gelukkig niet de hele paravan te vervangen dus ben met 49,5 Euro klaar):
https://www.vstore.nl/styling/veerpootsteun-1108/
Wil de pedalenset nog doen:
pedalenset
Ruiten folien ga ik denk ik bij Expertint in Purmerend even regelen
Ik denk erover om de interieurbekleding te upgraden naar leer (uit sloopauto);
heeft iemand hier ervaring mee? (stoelen en achterbank plus paneeltjes in deuren)
Uiteindelijk zal ik ook mn huidige velgen naar winterbanden zetten en misschien 18" velgen met zomerbanden eronder hangen zodra de huidige banden op zijn...
Pookknop (automaat) nog vervangen door een frisse
...en kijken of ik zwarte dakrails op de auto kan zetten, heb de vraag uitstaan in een ander draadje of mijn dakgleufjes dakrails kunnen hebben

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
...en dan nog, het is zoals het is; het je aantrekken is een keuze --> laat het lekker los!