Past zonder aanpassingen op de V90-CC. Als je een mail stuurt naar VS maakt hij een speciale prijs.

Wat bedoel je? De velgen of de auto?Risrael schreef: Is dat ook Savile Grey?
En wie betaalt de eventuele waterschade als het dak toch blijkt te lekken? Ik vind dat best bijzonder dat een dealer je gewoon 4 weken laat wachten, zo moeilijk kan het toch niet zijn om daar even een uurtje voor vrij te maken?DriverV90 schreef: ….. Door genoemde drukte is er 2e helft juli tijd om het dak af te stellen.
Helemaal eens, wie weet leest er iemand van Henk Scholten mee.Risrael schreef: Werkelijk belachelijk dit. Er zijn reparaties die nou eenmaal voorrang hebben. Dit lijkt mij er een van.
Ik heb daar gelukkig bij mijn dealer nog geen last van.....teebee schreef: Dealers lijken steeds meer alles vol te plannen. Er is steeds minder (überhaupt?) de mogelijkheid om bij dealers aan te kloppen voor ‘binnen rij service’. Dit voor zaken welke eigenlijk niet echt kunnen wachten en geen megaklussen zijn. Dit lijkt me inderdaad zo’n klusje.
Jammer dat deze servicegraad bij dealers verdwijnt / is verdwenen. Gaat het ze te goed?........
Ik zou de ANWB Wegenwacht bellen .... die hebben mij nog nooit laten staan en het altijd ter plekke opgelost (behalve dan die ene keer met een gebroken voorveer).Vandaag sluit het sunroof dak niet. Als deze bijna dicht is gaat hij weer open.
Niet gerealiseerd dat het Henk Scholten is. Ik zit bij Henk Scholten in Tiel en heb daar juist goede ervaringen mee.DriverV90 schreef:Helemaal eens, wie weet leest er iemand van Henk Scholten mee.Risrael schreef: Werkelijk belachelijk dit. Er zijn reparaties die nou eenmaal voorrang hebben. Dit lijkt mij er een van.
Op zich heb ik goede ervaring met Henk Scholten in Ede, alleen hun planning is erg vol. In Tiel kan ik eerder terecht als het moet.Risrael schreef:Niet gerealiseerd dat het Henk Scholten is. Ik zit bij Henk Scholten in Tiel en heb daar juist goede ervaringen mee.DriverV90 schreef:Helemaal eens, wie weet leest er iemand van Henk Scholten mee.Risrael schreef: Werkelijk belachelijk dit. Er zijn reparaties die nou eenmaal voorrang hebben. Dit lijkt mij er een van.
Maar je zult nu wel niet blij zijn met code geel en een niet sluitende dakraam!
Geen enkele Volvo komt uit NL......diesel01 schreef: Ik denk dat ik wel weet wat het is.
Je auto komt niet uit NL en ondanks dat je gewoon de €120 uurtarief aftikt en onderdelen waar dikke marge op zitten hoor je toch bij elke keer dat de auto naar binnen gaat “wij weten niet wat er in het verleden met de auto is gebeurd”...
“We overleggen met Volvo maar de auto komt niet uit NL”
En als dan je dak open blijft staan, ondanks dat je het onderhoud laat doen en dat er al op eigen rekening voor veel geld is verspijkerd, is er half juli pas tijd voor een urgent probleem.
Ik ben dus niet de enige....