Is dat zelf te doen? Achterbumper loshalen, bestaande diffusor verwijderen en de nieuwe bevestigen? Hoe zit dat allemaal vast, iemand ervaring? En de PDC sensoren overzetten neem ik aan? Ze zijn dan alleen wit van kleur, is dat te lakken of werken ze dan niet meer? Tips zijn welkom
Best kans dat Vstore hem er voor die prijs zo onder zet. Even informeren aldaar.
Indien je het beslist zelf wilt doen, kunnen zij je denk ik ook van een documentje voorzien met hoe/wat.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
teebee schreef:
Best kans dat Vstore hem er voor die prijs zo onder zet. Even informeren aldaar.
Indien je het beslist zelf wilt doen, kunnen zij je denk ik ook van een documentje voorzien met hoe/wat.
Vstore kende ik nog niet. Dank voor de tip. Doen ze daar aan plaatsen? Kan ik niet vinden eigenlijk.
Vstore wordt gerund door de zoon van de eigenaar van Volvo Service Dealer S. van der Veen in Nijverdal.
Dus montageservice wordt dan ter plaatse geregeld. Beide goed bedrijf en zeer goede ervaringen, aanrader! (geen aandelen )
Even een mailtje sturen en Vstore zal je volledig informeren.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
Is dat zelf te doen? Achterbumper loshalen, bestaande diffusor verwijderen en de nieuwe bevestigen? Hoe zit dat allemaal vast, iemand ervaring? En de PDC sensoren overzetten neem ik aan? Ze zijn dan alleen wit van kleur, is dat te lakken of werken ze dan niet meer? Tips zijn welkom
dit is makkelijk zelf te doen,kost je een uurtje: bumper is in 10 minuten los, diffuser is een half uurtje om te wisselen en dan 10 minuutjes alles monteren
je hebt normaal 2 gekleurde en 2 zwarte sensoren, de witte blijf je af, die blijven gewoon in je bumper zitten, de zwarte steek je in de gaten van de diffuser
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad
Hou je er wel rekening mee dat de gaten van de R Design diffusor veel groter zijn dan de normale en dat als je de demper of eindstukken niet vervangt het niet echt in verhouding meer is. De demper van een R Design heeft namelijk veel dikkere eindstukken.
Ik heb de diffusor van het fase 1 model in Duitsland besteld, was een stuk goedkoper.
Zelf wisselen is vrij eenvoudig; bumper haal je er zo af en die diffusor kun je dan eenvoudig wisselen. Vond het toen wel even pielen om die lipjes eruit te wippen. Aangezien m’n oude (met die saaie enkele uitlaat) toch niks op zou leveren heb ik maar de lipjes eraf geknipt toen.
Volvo 850 T-5R | cream yellow Volvo V60D3 | summum | met een vleugje R-design | VolvoTune'd