Vandaag was het dan zo ver, de bestelling van Waxworld was binnen het weer was mooi ik had tijd en dus kon de eerste (!) wasbeurt worden uitgevoerd.
Begin december samen met Millimetervreter de wagen in de glasscoating gezet zodat ie goed beschermd de winter in kon.
Na onze wintersporttrip heb ik hem alleen even met de hogedruk afgespoten, verder niets.
Wassen was een ‘eitje’; het vuil hecht simpelweg niet of nauwelijks en er is weinig moeite voor nodig om de glans weer optimaal tevoorschijn te halen.
De auto stond vanmiddag in de volle zon dus heb de reload nog maar even niet gedaan, morgenochtend staat ie iig in de schaduw dus dan doe ik het alsnog even.
Hij glanst werkelijk als een malle!

Voor eenieder die nog twijfelt of hij zn bolide een glasscoating wil geven... de foto’s halen je wellicht over de streep

Zomerbanden er weer onder gelegd en even bij het tankstation op spanning gebracht... dat ritje heeft weer wat fysio-klanten opgeleverd; die hebben nu allemaal goed pijn in de nek

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !

Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208