Hallo
Sinds een paar weken hebben wij naast onze s80 een C70 T5 automaat erbij.
Heb het vermoeden dat de auto reeds gechipt is aangezien hij sneller is als mijn 850 T5R van een aantal jaren terug.
Wie weet wat de turbodruk is van een standaard C70 T5.
Bestel dan even een turbo druk meter.
Turbo druk C70 T5
- Herman71
- 3rd Gear member
- Berichten: 250
- Lid geworden op: 02.05.2008 - 19:01
Hallo Wim,
Turbo druk weet ik zo niet, maar zou je misschien een paar foto’s kunnen plaatsen van je nieuwe boulide altijd leuk om te zien wat je gekocht hebt.
Groeten,
Herman
Turbo druk weet ik zo niet, maar zou je misschien een paar foto’s kunnen plaatsen van je nieuwe boulide altijd leuk om te zien wat je gekocht hebt.
Groeten,
Herman

Mijn exhobby wagens 
Volvo C70 2.0T cabriolet 2005
Lexus Ls 430 V8 2002 sedan
Jaguar X350 XJ8 Executive 4.2L V8 2003
Opel Admiraal 1970
Mercedes 300CE W124 1991
Mercedes 380SE W126 1983
Jaguar XJ Sovereign 3.2 X300 1996
BMW 730i V8 1995
Saab 95 2.0 SE LPT 1999
Range Rover 2.5D P38 2001
BMW 525TDS executive 1998
Jaguar XJ Sovereign 3.2 X300 LWB 1997
Range Rover 3.0D Vogue 2003
Jaguar S-type 2.5 V6 executive 2003

Volvo C70 2.0T cabriolet 2005
Lexus Ls 430 V8 2002 sedan
Jaguar X350 XJ8 Executive 4.2L V8 2003
Opel Admiraal 1970
Mercedes 300CE W124 1991
Mercedes 380SE W126 1983
Jaguar XJ Sovereign 3.2 X300 1996
BMW 730i V8 1995
Saab 95 2.0 SE LPT 1999
Range Rover 2.5D P38 2001
BMW 525TDS executive 1998
Jaguar XJ Sovereign 3.2 X300 LWB 1997
Range Rover 3.0D Vogue 2003
Jaguar S-type 2.5 V6 executive 2003
-
- 6th Gear member
- Berichten: 3156
- Lid geworden op: 20.03.2009 - 16:04
2.0T5 0,12 bar, 2.3T5 0,3 bar boost/turbodruk voordat de wastegate open gaat.
Engine Adjustment pressure
B5204T 12.5 kPa
B5204T2 12.5 kPa
B5204T3 15 kPa
B5204T3, from model year 1999 18 kPa
B5204T4 12.5 kPa
B5204T5 12.5 kPa
B5234T 12.5 kPa
B5234T2 30 kPa
B5234T3 30 kPa
B5234T4 12.5 kPa
B5234T4 R-line, from model year 1998 28 kPa
B5234T5 12.5 kPa
B5234T6 30 kPa
B5234T7 12.5 kPa
B5234T8 30 kPa
B5244T 12.5 kPa
B5244T2 30 kPa
B5244T3 12.5 kPa
B5244T7 12.5 kPa
B5254T 12.5 kPa
B5254T2 12.5 kPa
Engine Adjustment pressure
B5204T 12.5 kPa
B5204T2 12.5 kPa
B5204T3 15 kPa
B5204T3, from model year 1999 18 kPa
B5204T4 12.5 kPa
B5204T5 12.5 kPa
B5234T 12.5 kPa
B5234T2 30 kPa
B5234T3 30 kPa
B5234T4 12.5 kPa
B5234T4 R-line, from model year 1998 28 kPa
B5234T5 12.5 kPa
B5234T6 30 kPa
B5234T7 12.5 kPa
B5234T8 30 kPa
B5244T 12.5 kPa
B5244T2 30 kPa
B5244T3 12.5 kPa
B5244T7 12.5 kPa
B5254T 12.5 kPa
B5254T2 12.5 kPa
- Herman71
- 3rd Gear member
- Berichten: 250
- Lid geworden op: 02.05.2008 - 19:01
Mooie wagen Wim.
Groeten,
Herman

Groeten,
Herman


Laatst gewijzigd door Herman71 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn exhobby wagens 
Volvo C70 2.0T cabriolet 2005
Lexus Ls 430 V8 2002 sedan
Jaguar X350 XJ8 Executive 4.2L V8 2003
Opel Admiraal 1970
Mercedes 300CE W124 1991
Mercedes 380SE W126 1983
Jaguar XJ Sovereign 3.2 X300 1996
BMW 730i V8 1995
Saab 95 2.0 SE LPT 1999
Range Rover 2.5D P38 2001
BMW 525TDS executive 1998
Jaguar XJ Sovereign 3.2 X300 LWB 1997
Range Rover 3.0D Vogue 2003
Jaguar S-type 2.5 V6 executive 2003

Volvo C70 2.0T cabriolet 2005
Lexus Ls 430 V8 2002 sedan
Jaguar X350 XJ8 Executive 4.2L V8 2003
Opel Admiraal 1970
Mercedes 300CE W124 1991
Mercedes 380SE W126 1983
Jaguar XJ Sovereign 3.2 X300 1996
BMW 730i V8 1995
Saab 95 2.0 SE LPT 1999
Range Rover 2.5D P38 2001
BMW 525TDS executive 1998
Jaguar XJ Sovereign 3.2 X300 LWB 1997
Range Rover 3.0D Vogue 2003
Jaguar S-type 2.5 V6 executive 2003
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 31.12.2004 - 00:34
Ben benieuw maar voelt wel of er wat aan gedaan is.
In Duitsland haalt de auto 260 kmh op de teller.
De auto heeft rondom nieuwe schokdempers en orginele veren maar voelt wat slap aan op wat hogere snelheden.
Eerst maar wat verlagen.
Windgeruis was behoorlijk toen in de auto ophaalde.
Deuren en ramen zijn zo goed mogelijk afgesteld en tot 150 kmh gaat het goed.
Raam van de bestuurder begint wat los te komen van het rubber bij hogere snelheid en begint dan te fluiten.
Misschien nog tips op dat op te lossen.
In Duitsland haalt de auto 260 kmh op de teller.
De auto heeft rondom nieuwe schokdempers en orginele veren maar voelt wat slap aan op wat hogere snelheden.
Eerst maar wat verlagen.
Windgeruis was behoorlijk toen in de auto ophaalde.
Deuren en ramen zijn zo goed mogelijk afgesteld en tot 150 kmh gaat het goed.
Raam van de bestuurder begint wat los te komen van het rubber bij hogere snelheid en begint dan te fluiten.
Misschien nog tips op dat op te lossen.
Laatst gewijzigd door wim op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.