Betere zit is natuurlijk per definitie subjectief. Zoals je terecht stelt vergelijk je sportstoelen uit de eerdere auto's met de standaardstoelen van de V60. Kennelijk ben jij met jouw rug gebaat bij relatief harde zetels met veel zijdelingse steun. Ook uit alle testverslagen blijkt dat de stoelen van de VAG groep en BMW over het algemeen hard zijn, zeker als het sportstoelen betreft. De een vind dat prettig, de ander oncomfortabel.
Zelf heb ik in mijn V60 wel sportstoelen en die zitten voor mij perfect. Veel zijdelingse steun en comfortabel genoeg op lange afstanden. Maar mijn broer bijvoorbeeld vindt de sportstoelen niet prettig, omdat zijn brede schouders als het ware naar voren worden geduwd. Het hangt dus erg van je postuur af.
Maar alle autojournalisten zijn het er over eens dat Volvo over de gehele linie een van de beste autostoelen op de markt heeft. Dus dat die stoelen slechter zijn dan een 10 jaar oude Insignia zal objectief niet worden aangetoond. Neemt niet weg dat die Insignia stoel voor jou misschien een goede positie en comfort bood.
Nog een V60 T8 besteld
- Summum
- 6th Gear member
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 04.05.2005 - 15:20
- Locatie: Midden Nederland
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
- mga1600
- 6th Gear member
- Berichten: 3167
- Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
- Locatie: nhn
Tuurlijk zijn Seats etc. ook prima auto’s . Tijdens onze vakantie in de US reed ik in een huur-Hyundai Tucson (gedurende ongeveer 1000 km). Reed en stuurde prima, zat best heel redelijk, motor wel een beetje traag, maar ik dacht wel: “deze auto kost minder dan de helft van mijn XC90, maar dit is toch ook prima?” Die gedachte bleef totdat ik na terugkeer weer in mijn eigen auto stapte, toen voelde ik weer wat het verschil is.
XC60 T6 Ultimate Dark my24
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 27.11.2018 - 14:35
Perfect mijn situatie geschetst denk ik.mga1600 schreef: Tuurlijk zijn Seats etc. ook prima auto’s . Tijdens onze vakantie in de US reed ik in een huur-Hyundai Tucson (gedurende ongeveer 1000 km). Reed en stuurde prima, zat best heel redelijk, motor wel een beetje traag, maar ik dacht wel: “deze auto kost minder dan de helft van mijn XC90, maar dit is toch ook prima?” Die gedachte bleef totdat ik na terugkeer weer in mijn eigen auto stapte, toen voelde ik weer wat het verschil is.
Naar luchthaven met een oudere wagen die daar op de parking bleef, dan bij terugkomen na een weekje terug diezelfde auto naar Volvo voor de vervangwagen, die V60 en blij want rijdt goed en beter dan die andere oudere wagen. Dan kom je thuis en rij je weer even met je eigen wagen en besef je hoeveel beter die wel niet is dan die V60 en dan begin je na te denken en te vergelijken met de andere wagens waarmee je gereden heb de laatste paar jaren.
Maar nu goed weer on topic, mijn fout dat we te ver afwijken van initiële ... de nieuwe V60!
- teebee
- 7th Gear member
- Berichten: 7795
- Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02
En daar kan geen Seat of Opel aan tippen... de nieuwe V60

Veel plezier met de voorpret.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !

Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 27.11.2018 - 14:35
Enkel ter verdediging van de vorige V60... ondertussen rijdt deze al heel wat vlotter en heb ik geen rugpijn meer. Wellicht wat aanpassen aan de wagen. Zo kom ik steeds toe en gaat deur niet open of ben ik al weg als ik besef dat de sleutel er nog insteekt ... erg van mij maar al zolang geen meer gehad met een sleutel.Voodoo077 schreef: Update: Om het over iets anders te hebben.
Mijn vriend die de zijn 1 week voor mij heeft besteld heeft pech ... de V60 T8 is binnen gekomen maar hij is in vakantie tot en met 22 juli. Maar dus wel vroeger dan voorzien.
Dus ook even mijn garage gebeld en mijn wagen loopt van de productieband vandaag. Ik vermoed dat dit in Zweden is? Enig idee hoelang het dan nog duurt vooraleer de wagen in de garage is (in België)? Thx!
Mijn oudste die mee deze wagen gaan halen is, zat er gisteren voor het eerst in en vindt de wagen wel goed zitten dus tja zal wel 100% persoonlijk zijn.
Nu belangrijker wat is de normale (en maximale) levering nadat de wagen klaar is - dus was voor mij dinsdag 9 juli in fabriek?
In dit geval heb ik een mail dat Volvo België er een prioriteit van maakt om een sneller bij de dealer te hebben maar ik kan nu wel wachten is gewoon om te kunnen inschatten ook voor aansluiting elektriciteit naar buiten voor het opladen.
- Summum
- 6th Gear member
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 04.05.2005 - 15:20
- Locatie: Midden Nederland
Meestal een week of twee dacht ik tussen productie en aflevering.
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
-
- 1st Gear member
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 05.03.2019 - 09:38
Bij mij was ie +- 2 weken na productie in België. Wat heb je precies nog nodig voor het 'aansluiten' van de elektriciteit naar buiten? Dat kan al gauw langer dan een paar weken duren heb ik ervaren.Nu belangrijker wat is de normale (en maximale) levering nadat de wagen klaar is - dus was voor mij dinsdag 9 juli in fabriek?
In dit geval heb ik een mail dat Volvo België er een prioriteit van maakt om een sneller bij de dealer te hebben maar ik kan nu wel wachten is gewoon om te kunnen inschatten ook voor aansluiting elektriciteit naar buiten voor het opladen.
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 187
- Lid geworden op: 07.05.2012 - 22:59
Een normaal buitenstopcontact volstaat gewoon...wilfro2018 schreef:Bij mij was ie +- 2 weken na productie in België. Wat heb je precies nog nodig voor het 'aansluiten' van de elektriciteit naar buiten? Dat kan al gauw langer dan een paar weken duren heb ik ervaren.Nu belangrijker wat is de normale (en maximale) levering nadat de wagen klaar is - dus was voor mij dinsdag 9 juli in fabriek?
In dit geval heb ik een mail dat Volvo België er een prioriteit van maakt om een sneller bij de dealer te hebben maar ik kan nu wel wachten is gewoon om te kunnen inschatten ook voor aansluiting elektriciteit naar buiten voor het opladen.
440 GL 1989
850 Est. 2.5 10V 1993
V70 2.5 20V 2004
XC90 3.2 Sport 2007
V60 PIH 2013[/size]
850 Est T-5R 1995
V60 T8 R-Design(2019)
C70 2.4i 170 2006
850 Est. 2.5 10V 1993
V70 2.5 20V 2004
XC90 3.2 Sport 2007
V60 PIH 2013[/size]
850 Est T-5R 1995
V60 T8 R-Design(2019)
C70 2.4i 170 2006
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 187
- Lid geworden op: 07.05.2012 - 22:59
Een normaal buitenstopcontact volstaat gewoon...wilfro2018 schreef:Bij mij was ie +- 2 weken na productie in België. Wat heb je precies nog nodig voor het 'aansluiten' van de elektriciteit naar buiten? Dat kan al gauw langer dan een paar weken duren heb ik ervaren.Nu belangrijker wat is de normale (en maximale) levering nadat de wagen klaar is - dus was voor mij dinsdag 9 juli in fabriek?
In dit geval heb ik een mail dat Volvo België er een prioriteit van maakt om een sneller bij de dealer te hebben maar ik kan nu wel wachten is gewoon om te kunnen inschatten ook voor aansluiting elektriciteit naar buiten voor het opladen.
Laatst gewijzigd door JoopXC op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: dubbele post....
Reden: dubbele post....
440 GL 1989
850 Est. 2.5 10V 1993
V70 2.5 20V 2004
XC90 3.2 Sport 2007
V60 PIH 2013[/size]
850 Est T-5R 1995
V60 T8 R-Design(2019)
C70 2.4i 170 2006
850 Est. 2.5 10V 1993
V70 2.5 20V 2004
XC90 3.2 Sport 2007
V60 PIH 2013[/size]
850 Est T-5R 1995
V60 T8 R-Design(2019)
C70 2.4i 170 2006
-
- 1st Gear member
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 05.03.2019 - 09:38
Klopt, maar als dat er nog niet is moet het ook geplaatst worden. Kan je prima zelf als je een beetje weet hoe een zekeringkast in elkaar zit. Voor degene die daar liever niet aan beginnen kan het wel even wachten zijn tot je een elektricien vind die voor zo'n kleine klus tijd wil vrij maken. Bovendien moet zo'n aanpassing in België ook verplicht gekeurd zijn voor je het in gebruik neemt. Daar mag je toch ook al snel op +- 2 weken wachttijd rekenen.
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 27.11.2018 - 14:35
Een goedgekeurd buiten stopcontact is er nu al maar er is geen aparte teller in de binnenkast en mijn vaste elektricien zegt dat het ook beter is een aparte kabel te trekken die wat meer stroom geeft. Bovendien staat het stopcontact nu op een andere plaats dan waar ik het zou willen voor de wagen dus anders doe ik het tijdelijk met dit tot hij tijd heeft.
Dus 2 weken na 9/7 zou 23/7 in België zijn wat ongeveer overeenkomt met de geschatte 26/07 dus mogelijk nog deze maand rijden met de T8... cool!
Dus 2 weken na 9/7 zou 23/7 in België zijn wat ongeveer overeenkomt met de geschatte 26/07 dus mogelijk nog deze maand rijden met de T8... cool!
- Summum
- 6th Gear member
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 04.05.2005 - 15:20
- Locatie: Midden Nederland
Uw geduld zal worden beloond! Succes met het aftellen van de dagen...
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 27.11.2018 - 14:35
Ik lees net:
In de fabriek van Volvo Car Gent rolt vandaag de laatste Volvo V40 van de band, een auto die er sinds 2012 gebouwd wordt. De voorbije jaren zijn er 667.530 Volvo V40′s gebouwd in de vestiging. Het vertrek van het model zorgt niet voor een dip in de productie. Tegen het einde van dit jaar wil de fabriek de productie van het model XC40 verdubbelen.
De eerste Volvo V40 is op 14 mei 2012 van de band gerold in Gent. “Het zorgde voor ongeziene productievolumes en stabiliteit voor heel wat jaren”, blikt de Volvo-directie vandaag terug.
Volvo legt zich de komende jaren toe op de productie van de XC40, een commercieel succes. Ook naar de [bcolor=#FF0000]V60[/bcolor], die in Gent wordt geassembleerd, blijft de vraag groot.
Is het dan enkel de V60 T8 die elders wordt gebouwd? Anders begrijp ik niet goed waarom de wagen die zogezegd in prioriteit ging geleverd worden nog steeds niet van Gent tot bij hun is ... nauwelijks paar kilometer verder bovendien
In de fabriek van Volvo Car Gent rolt vandaag de laatste Volvo V40 van de band, een auto die er sinds 2012 gebouwd wordt. De voorbije jaren zijn er 667.530 Volvo V40′s gebouwd in de vestiging. Het vertrek van het model zorgt niet voor een dip in de productie. Tegen het einde van dit jaar wil de fabriek de productie van het model XC40 verdubbelen.
De eerste Volvo V40 is op 14 mei 2012 van de band gerold in Gent. “Het zorgde voor ongeziene productievolumes en stabiliteit voor heel wat jaren”, blikt de Volvo-directie vandaag terug.
Volvo legt zich de komende jaren toe op de productie van de XC40, een commercieel succes. Ook naar de [bcolor=#FF0000]V60[/bcolor], die in Gent wordt geassembleerd, blijft de vraag groot.
Is het dan enkel de V60 T8 die elders wordt gebouwd? Anders begrijp ik niet goed waarom de wagen die zogezegd in prioriteit ging geleverd worden nog steeds niet van Gent tot bij hun is ... nauwelijks paar kilometer verder bovendien

-
- 3rd Gear member
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 27.11.2018 - 14:35
Ondertussen heb ik eindelijk de wagen. Was het het lange wachen waard?
Misschien ... het blijft toch heel lang wachten maar goed nu heb ik er dus het plezier van!
Vooreerst het positieve:
En die zetels word ik wel gewoon na een tijdje
Misschien ... het blijft toch heel lang wachten maar goed nu heb ik er dus het plezier van!
Vooreerst het positieve:
- Pos
* Zeer mooie wagen, ook de kleur is prachtig in combinatie met het R-Design
* Wagen rijdt zeer vlot maar voelt wel (nog?) wat log aan.
* is razendsnel en toch valt verbruikt zeer goed mee
* Elektrisch rijden, top! Wel nog zoeken hoe de batterij zoveel mogelijk optimaal te gebruiken. Ben veel de snelweg op en dit weekend bijvoorbeeld 500km gedaan en vele stukken de batterij geblokkeerd om wat over te houden in de stad.
* Het geluid van de HK. Wel nog veel finetuning nodig maar klinkt nu al veel beter dan in de vorige wagens
* Adaptieve cruisecontrol en het autonoom sturen werken beter dan op de vorige wagen. Wel nog te testen op kleinere wegen zonder zijmarkeringen
- Minder
* De 18" velgen. Discussie met dealer - oorspronkelijke bestelling was met 18 maar de aanpassing naar 19 hebben ze niet ontvangen. dus is de wagen op 18. Geen catastrofe maar zonde en dit valt uiteraard op te lossen en is niet de fout van de wagen!
* De ... zetels ... ik ben er weer. Zowel mijn vrouw (en zij heeft geen last van haar rug!) als ik, vinden onze positie niet. De zetels geven te weing zijsteun, ik zoek naar een mogelijkheid om deze meer te laten sluiten maar momenteel vind ik niks. onderaan in mijn zij valt het mee maar het is hoger aan mijn borstkas en schouders. Ik zie momenteel niet in hoe ik dat meer sluiten kan maken, kan dit?
* Waze ... waze lijkt me wat "luier" dan in de vorige wagens. Reageert niet steeds hoe het moet en lijkt soms vast te hangen. Lijkt me wel vooral als ik eerst al een route heb ingegeven op de gewone navigatie. Misschien kan een combinatie niet?
En die zetels word ik wel gewoon na een tijdje

-
- 2nd Gear member
- Berichten: 232
- Lid geworden op: 05.10.2018 - 12:25
Veel succes en vooral rijplezier met je nieuwe bolide!Voodoo077 schreef: Ondertussen heb ik eindelijk de wagen. Was het het lange wachen waard?
Misschien ... het blijft toch heel lang wachten maar goed nu heb ik er dus het plezier van!
Vooreerst het positieve:
- Pos
* Zeer mooie wagen, ook de kleur is prachtig in combinatie met het R-Design
* Wagen rijdt zeer vlot maar voelt wel (nog?) wat log aan.
* is razendsnel en toch valt verbruikt zeer goed mee
* Elektrisch rijden, top! Wel nog zoeken hoe de batterij zoveel mogelijk optimaal te gebruiken. Ben veel de snelweg op en dit weekend bijvoorbeeld 500km gedaan en vele stukken de batterij geblokkeerd om wat over te houden in de stad.
* Het geluid van de HK. Wel nog veel finetuning nodig maar klinkt nu al veel beter dan in de vorige wagens
* Adaptieve cruisecontrol en het autonoom sturen werken beter dan op de vorige wagen. Wel nog te testen op kleinere wegen zonder zijmarkeringenHoe dan ook tevreden met deze wagen en het zal nu stap voor stap alles ontdekken zijn en aanpassen naar mijn zin.
- Minder
* De 18" velgen. Discussie met dealer - oorspronkelijke bestelling was met 18 maar de aanpassing naar 19 hebben ze niet ontvangen. dus is de wagen op 18. Geen catastrofe maar zonde en dit valt uiteraard op te lossen en is niet de fout van de wagen!
* De ... zetels ... ik ben er weer. Zowel mijn vrouw (en zij heeft geen last van haar rug!) als ik, vinden onze positie niet. De zetels geven te weing zijsteun, ik zoek naar een mogelijkheid om deze meer te laten sluiten maar momenteel vind ik niks. onderaan in mijn zij valt het mee maar het is hoger aan mijn borstkas en schouders. Ik zie momenteel niet in hoe ik dat meer sluiten kan maken, kan dit?
* Waze ... waze lijkt me wat "luier" dan in de vorige wagens. Reageert niet steeds hoe het moet en lijkt soms vast te hangen. Lijkt me wel vooral als ik eerst al een route heb ingegeven op de gewone navigatie. Misschien kan een combinatie niet?
En die zetels word ik wel gewoon na een tijdje![]()
Jij had de sportzetels zeker? Dacht niet dat je die wangen daar kon van verzetten. Mocht het toch zo zijn: links op de zijkant van je zit zouden dan normaal drie knoppen moeten staan, een ronde, een horizontale en een verticale. Die ronde button is uitgerust met een hendeltje, als je die naar boven trekt verschijnen de verstelmogelijkheden van je stoel op het centrale scherm. Verstellen doe je met de 4-wegs-knop in de ronde knop en kan je scrollen door je scherm.
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 27.11.2018 - 14:35
Thx KinoúmaiKinoúmai schreef: Veel succes en vooral rijplezier met je nieuwe bolide!
Jij had de sportzetels zeker? Dacht niet dat je die wangen daar kon van verzetten. Mocht het toch zo zijn: links op de zijkant van je zit zouden dan normaal drie knoppen moeten staan, een ronde, een horizontale en een verticale. Die ronde button is uitgerust met een hendeltje, als je die naar boven trekt verschijnen de verstelmogelijkheden van je stoel op het centrale scherm. Verstellen doe je met de 4-wegs-knop in de ronde knop en kan je scrollen door je scherm.
Ja sportzetels van de R-Design. Dat knopje is voor verlengen zit (praktisch) en voor lendensteun. De wangen vind ik ook niet zo direct terug en dus mogelijk niet aan te passen dan.
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 27.11.2018 - 14:35
Kleine update.
Verbruik valt zeer goed mee!
voor de dagelijkse ritten met momenteel door de vakanties veel snelweg zit ik onder de 6l/100km top (ik moet natuurlijk ook wel rekening houden met de batterij die ik leeg rijd op 1 dag)
En wat is het toch leuk, raampje af motor starten, niks horen en zo rustig rijden door je straat!
De verkoper had me gezegd de eerste week de wagen als "guest" te gebruiken in het profiel om alles gewoon te geraken ... toch maar aangepast en het goede idee gehad profiel te kiezen aan een verkeerslicht ... wat een klucht
De zetel gaat eerst helemaal naar voren waardoor ik nagenoeg verpletterd word door het stuur en gaat vervolgens helemaal naar achteren waardoor ik nauwelijks nog aan de pedalen kan en gaat dan neerliggen en spiegels en dergelijke veranderen ook ... ik zag niks meer om te rijden :-0
Ondertussen veel geprutst met de zetels en geven nog steeds te weinig zijsteun maar ik ben er toch al aan gewoon en is dus veel sneller gegaan dan met de tijdelijke V60.
Wel nog paar vraagjes voor de specialisten hier.
Met de automaat gebruiken jullie de "A" toets die de auto vasthoudt aan een licht zodat je zelf je voet niet op de rem moest houden? Bij BMW zeiden ze dit niet te gebruiken, bij de VW groep net wel ...
De dealer stelde me door twijfel over de 19" voor de 19" R-Design velgen en bijhorende zomerbanden aan 2000 euro en dan de 18" leveren met winterbanden.
Maar geen idee hoeveel deze los zouden kosten, zeker gezien de acties 3+1 en dus niet gedaan maar in theorie zou ik dat nog kunnen doen, weliswaar zonder de switch winterbanden, zomerbanden 18"
Waar leggen jullie je zonnebril?
Verbruik valt zeer goed mee!
voor de dagelijkse ritten met momenteel door de vakanties veel snelweg zit ik onder de 6l/100km top (ik moet natuurlijk ook wel rekening houden met de batterij die ik leeg rijd op 1 dag)
En wat is het toch leuk, raampje af motor starten, niks horen en zo rustig rijden door je straat!
De verkoper had me gezegd de eerste week de wagen als "guest" te gebruiken in het profiel om alles gewoon te geraken ... toch maar aangepast en het goede idee gehad profiel te kiezen aan een verkeerslicht ... wat een klucht

Ondertussen veel geprutst met de zetels en geven nog steeds te weinig zijsteun maar ik ben er toch al aan gewoon en is dus veel sneller gegaan dan met de tijdelijke V60.
Wel nog paar vraagjes voor de specialisten hier.
Met de automaat gebruiken jullie de "A" toets die de auto vasthoudt aan een licht zodat je zelf je voet niet op de rem moest houden? Bij BMW zeiden ze dit niet te gebruiken, bij de VW groep net wel ...
De dealer stelde me door twijfel over de 19" voor de 19" R-Design velgen en bijhorende zomerbanden aan 2000 euro en dan de 18" leveren met winterbanden.
Maar geen idee hoeveel deze los zouden kosten, zeker gezien de acties 3+1 en dus niet gedaan maar in theorie zou ik dat nog kunnen doen, weliswaar zonder de switch winterbanden, zomerbanden 18"
Waar leggen jullie je zonnebril?
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21176
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
In een zonnebrilhouder daar waar je normaal een handvat hebt zitten.Voodoo077 schreef: Waar leggen jullie je zonnebril?
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]