Hallo,
Heb een s70 van 2000 met een kmstand van 364xxx
Maar nu heeft die waarschijnlijk lagerschade opgelopen en wil dr nu een andere motor inhangen. Wel weer een 2.4 maar is het zelf te doen kwa werk en een ander blok vinden ?
Gr
S70 andere motor erin
- V70R^2
- 3rd Gear member
Heb je een turbo of non-turbo?
Als je een turbo hebt een 2.3t er in hangen, een non-turbo maakt het niet uit, is ook heel eenvoudig qua werk zo'n non-turbo wisselen, maar als het blok naast de wagen staat wel even alle keerringen e.d. vervangen nu je er eenvoudig bij komt.
Aan de andere kant, drijfstanglagers zijn in een halve middag te vervangen, het proberen waard of die daarna weer stil is, want ik neem aan dat je hem nu hoort tikken vanuit onder?
Als je een turbo hebt een 2.3t er in hangen, een non-turbo maakt het niet uit, is ook heel eenvoudig qua werk zo'n non-turbo wisselen, maar als het blok naast de wagen staat wel even alle keerringen e.d. vervangen nu je er eenvoudig bij komt.
Aan de andere kant, drijfstanglagers zijn in een halve middag te vervangen, het proberen waard of die daarna weer stil is, want ik neem aan dat je hem nu hoort tikken vanuit onder?
-
- Starter
V70R^2 schreef: Heb je een turbo of non-turbo?
Ja is een 2.4 non turbo, ja hoor het goed rattelen in het blok helaas. Zijn er how to voor motorwissel ?
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
wil je het zelf gaan doen? Heb je ervaring met sleutelen?
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!