PS: Ik weet het, er zijn 'tegenstanders' van LED in halogeen behuizing. Ik heb het lichtbeeld laten testen en is niks mis mee dus zit niet te wachten op mensen die hier commentaar op hebben. Alvast bedankt

Vreemd ik heb ze er ook in gehad maar kreeg geen foutmelding.Maikel1991 schreef: Sinds kort heb ik Philips LED koplampen gemonteerd in mijn S60 maar heb de welbekende Canbus melding voor het kapotte dimlicht. Nu weet ik dat er bepaalde oplossingen voor zijn met het doorboren van shunts oid maar ik heb liever gewoon een adapter om dit op te vangen oid. Ik heb online al wel eea gevonden van Philips ook, maar met lange levertijd. Ik heb liever iets waarvan mede forumleden goede ervaringen hebben. Heeft iemand hier ervaring mee?
PS: Ik weet het, er zijn 'tegenstanders' van LED in halogeen behuizing. Ik heb het lichtbeeld laten testen en is niks mis mee dus zit niet te wachten op mensen die hier commentaar op hebben. Alvast bedankt![]()
Hilox geeft aan dat dit enkel werkt icm hun eigen product!nielslu schreef: Hilox heeft hier een prima oplossing voor.
Dat dacht ik van die ik bij Ali besteld had ookJelmer de Jong schreef: Het is een weerstand in een doosje, dat gaat echt wel werken.