Vraag over de "OK"-knop op de linker hendel...
-
- 1st Gear member
Sinds kort heb ik een vreemde hapering: de "OK" knop op de linker hendel aan het stuur hapert 9 van de 10 keer. Normaal kwam met 1x indrukken het menu in het scherm, of kon ik een melding (portieren etc) gewoon wegklikken. Dat lukt niet meer. Is die knop te verwijderen om de schakelaar eventueel schoon te maken? Of wordt dit een dealer bezoekje?
Laatst gewijzigd door GurbY_NL op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- vankol
- 4th Gear member
Misschien helpt een busje perslucht of contactspray?GurbY_NL schreef: Sinds kort heb ik een vreemde hapering: de "OK" knop op de linker hendel aan het stuur hapert 9 van de 10 keer. Normaal kwam met 1x indrukken het menu in het scherm, of kon ik een melding (portieren etc) gewoon wegklikken. Dat lukt niet meer. Is die knop te verwijderen om de schakelaar eventueel schoon te maken? Of wordt dit een dealer bezoekje?
VOLVO S60 D3 2011 GT V40 T2 Nordic+ 2016
-
- 1st Gear member
Ja op aanraden van een Volvo garage heb ik ook eerst wat contactspray geprobeerd, maar helaas zonder enig resultaat. Ik vrees met grote vreze dat het een nieuwe hendel moet worden...vankol schreef:Misschien helpt een busje perslucht of contactspray?GurbY_NL schreef: Sinds kort heb ik een vreemde hapering: de "OK" knop op de linker hendel aan het stuur hapert 9 van de 10 keer. Normaal kwam met 1x indrukken het menu in het scherm, of kon ik een melding (portieren etc) gewoon wegklikken. Dat lukt niet meer. Is die knop te verwijderen om de schakelaar eventueel schoon te maken? Of wordt dit een dealer bezoekje?