De plastic cover over de motor? ( bovenop de motor dus ) Kan men deze achterwege laten of heeft deze een functie om vuil en of regen tegen te houden?
om wat extra warmte af te laten voeren zou ik een tijdje zonder willen rijden?
Grt Ron
Plastic cover bovenop motor noodzakelijk?
- V70R^2
- 3rd Gear member
Kan je prima weg laten, echt veel extra warmte zal je niet afvoeren (daarvoor zal toch echt de motorkap op een kier moeten) maar de bobines willen nog wel iets profijt hebben van de ruimte (bij de 5 cilinders turbo), weet niet hoe een 1.8 presteert.
- Blade
- 5th Gear member
- Contacteer:
Of een mooie luchthapper op de motorkap maken, koeling gegarandeerd 

-
- 1st Gear member
Heren/dames?
De afdekplaat bovenzijde motor weggehaald ( tijdelijk.) om de warmte beter weg te kunnen laten rondom de solenoids.
Eerlijk is eerlijk, het probleem is voor 98% weg bij erg warm weer, de overige 2% is mijn gezeur en scherpzinnigheid over mijn V50.
Volgende keer geen tango er in maar gewoon a merk want dat scheelt ook nogal eens wat qua gedrag.
Tot zo ver mijn bevindingen. Grt Ron
De afdekplaat bovenzijde motor weggehaald ( tijdelijk.) om de warmte beter weg te kunnen laten rondom de solenoids.
Eerlijk is eerlijk, het probleem is voor 98% weg bij erg warm weer, de overige 2% is mijn gezeur en scherpzinnigheid over mijn V50.
Volgende keer geen tango er in maar gewoon a merk want dat scheelt ook nogal eens wat qua gedrag.
Tot zo ver mijn bevindingen. Grt Ron