Sierlijsten Chrome Voorbumper Volvo V60 MY2014

Plaats reactie
ttsamda
1st Gear member

Dag beste volvo liefhebbers,

Vooreerst hartelijk dank voor de toevoeging aan dit forum. Ik ga het kort houden. Op Vstore.nl zag ik recent dat er chromen sierlijsten te koop zijn voor de voorbumper van de V60. Wij rijden met een V60 MY2014 D2 kinetec (I know, geen "echte" volvo motor ^_^ ), en daar is dit 1 stuk plastic. Graag had ik dit zelf willen vervangen naar de chromen versie. Vraag is nu: is dit mogelijk zonder de bumper te verwijderen, dus van buiten af? Zo niet, is het moeilijk de voorbumper te verwijderen (zonder parkeersensoren)? Op dat vlak ben ik nog niet zo ervaren O-) Ik wil ook niet 'testen' of dit van buitenaf lukt, met het risico dat ik een tab of iets afbreek. Ik zag een topic over dezelfde sierlijsten, maar die topic is afgesloten.

betreft volgende sierlijsten:

https://www.vstore.nl/styling/chromen-s ... oorbumper/

Alvast van harte dank mij van een antwoord te willen voorzien !

Tom
slagschip-s60
4th Gear member

Dag Tom ,

Wil je daar antwoord op hebben kun je ook naar Vstore mailen met jouw vraag
hoe dat gemonteerd moet worden.

Ik kreeg toen vrij snel een antwoord op mijn vraag .

Ook bestellingen daar zijn altijd correct uit gevoerd door hun.

Mvg Ben.
V60 cross country 2023 Silver Dawn
DB200
6th Gear member

Bij de V70 met een plastic bandenlichter, zie viewtopic.php?t=82615&page=last#last_post
Idd V-store ook even vragen.
XC70 2.4 D4 AWD Polestar 2016, 190D 2.5 1991, 200D /8 1973 ‘Bauern Benz’
#dieseldrammer

“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.

"What we do in life, echoes in eternity"
ttsamda
1st Gear member

DB200 schreef: Bij de V70 met een plastic bandenlichter, zie viewtopic.php?t=82615&page=last#last_post
Idd V-store ook even vragen.
Dank je voor de verwijzing naar de sierstrip-topic van de V70. Is echter niet helemaal hetzelfde: bij de V60 komt er een groter stuk hard plastic mee. Maar ik kan het altijd eens proberen uiteraard. 8-)

Heb zelf reeds naar Vstore gemaild en inderdaad vriendelijk en snel van een antwoord voorzien. Het antwoord luidde dat dit mogelijks te doen is van buitenaf, maar het best door het verwijderen van de bumper. Daarbij voegde hij een bijlage bij uit welke onderdelen de bumper bestaat. Nu ja, zo veel ben ik daar ook niet mee en had gehoopt dat iemand van dit forum dit reeds gedaan had. Ik wil ook gewoon vermijden dat ik de bumper er moet afhalen, deze is nog nooit afgehaald en zou ik ook graag zo houden, straks lijnt hij niet meer mooi uit :D

Groetjes
Tom
Plaats reactie

Terug naar “S60 / V60 vanaf MY2010 t/m MY2018”