Weet iemand of volvo losse burst relais levert?
Dus dat je richtingaanwijzer 3 keer knippert bij kort bewegen van de hendel.
burst knipper relais
- enzoman
- 2nd Gear member
Volvo levert geen burst relais.
Maar een raw relais hoeft niet van volvo te zijn hoor, deze relais zien er altijd hetzelfde uit (standaard)
De bezetting van de stekkers is van de europese auto's hetzelfde, merk hella of bosch.
Maar een raw relais hoeft niet van volvo te zijn hoor, deze relais zien er altijd hetzelfde uit (standaard)
De bezetting van de stekkers is van de europese auto's hetzelfde, merk hella of bosch.
- marsm104
- 5th Gear member
- Contacteer:
Elektronica geregeld?
Groeten, Rick Marsman

Volvo S40 diesel 102pk Volvo 850 T5 1994

Volvo S40 diesel 102pk Volvo 850 T5 1994

-
- 4th Gear member
dus moet een burst relais uit een VW ook werken?enzoman schreef:Volvo levert geen burst relais.
- robertslaat
- 3rd Gear member
Waar zit zo'n burst relais bij ee s60/V70? Moet ik hem zoeken onder het dashboard aan de bestuurderszijde op de cem of onder de kap bij de zekeringen??
Volvo V70 D5 2007, Geartronic, Electric Silver, Edition Sport, 225pk/485nm by VolvoTune, DPF + EGR off, RTI, S/Kdak, 19" Pegasus, Adaptive-Xenon, Standkachel, PDC, CFE, IMIV
- enzoman
- 2nd Gear member
In principe wel, als de volgende aansluitingen kloppen tov. de vw relaispaQ schreef:dus moet een burst relais uit een VW ook werken?enzoman schreef:Volvo levert geen burst relais.
er moeten drie of vier aansluitingen aan zitten nl. 31(massa) 49(cont.stroom) en 49a(schakelaar) er kan nog een vierde aansluiting op zitten voor de trekhaak(duits) controlelampje als er gebruik gemaakt wordt van de trekhaak.
Ik weet trouwens niet of er überhaubt wel burst relais bestaan :?: , volgens mij wordt dit door een module geregeld. In dit geval zal dat de stuurwieleenheid kunnen zijn.
Ik ben wel benieuwd of je er verder me komen zult, hou me op de hoogte!
Suc6...