Aankomende zaterdag is het dan eindelijk zover.... dan mag ik mijn nieuwe V60 T4 R-Design gaan ophalen

Ik heb de auto besteld in de kleur Pine Grey, dit was niet mijn eerste keuze want initieel had ik hem besteld in
Bright Silver, dit leek mij erg mooi ivm het contrast tussen de lichte kleur en hoogglans zwarte details op de R-design.
Bij nader inzien vond ik de kleur toch wat 13 in een dozijn en saai ogen, na div bezoeken bij verschillende dealers
was ik eruit, het ging een Birch light worden.... maarja de twijfels sloegen toe toen in de auto in de felle zon zag en ik
ontdekte dat het toch niet mijn kleur was. 3 dagen voor de deadline van niets meer kunnen wijzigen heb ik de kleur
gewijzigd in Pine Grey. Ik heb me wezenloos gezocht naar deze kleur op een Rdesign maar alleen via google een paar
fotos kunnen vinden dus het bleef toch een beetje een soort gok.
Ik heb de auto besteld met de volgende opties / accessoires ;
Pine grey metallic
19" lichtmetaal triple spaaks wielen
panorama dak
stuur schakel-paddles
achterbank verwarming voor de kinderen
wegklapbare trekhaak
getinte ramen achter
dubbele uitlaten eindstukken
polestar tuning (van 190pk naar 210pk, koppel van 300nm naar 340nm)
Ik zal binnenkort nog een paar mooie fotos posten als ik de auto heb.
Zijn er hier mensen die de rand van de grill hoogglans zwart hebben laten wrappen (of zelf hebben gedaan)
Dit staat nog op mijn to-do lijstje want de rvs rand steekt nogal af van de rest vind ik.... maja smaken verschillen
gelukkig anders rijdt iedereen dezelfde kleur en met dezelfde grill...