Nu nog wachten tot er bij ons voor de deur ook eentje staat.
Tja, van een goeroe steek je wat opMillimetervreter. schreef: Trots op je!!![]()
teebee schreef: ↑05.10.2018 - 18:18 Tatatataaaaaaa....
Mooi! Heb een v60 recharge besteld in Birch Light. Maar heb deze nog niet in t echt gezien. Ben je tevreden? De kleur lijkt verschillend in volle zon. Zijn er ergens goede foto’s of video’s te vinden misschien?
De spreekwoordelijke kogel is door de dito kerk![]()
De keuze is definitief: een prachtige T5 is het geworden![]()
Uitgerust zoals ik hem wil hebben in ook nog ns in de voor mij juiste kleur.
Enneh.... hoezo lang wachten... volgende week staat ie op kenteken en kan ik rijden (hopelijk is dan de trekhaak ook gemonteerd).TOP !
De kans dat je een voorraad auto treft in vrijwel exact de door jou gewenste configuratie is uiterst klein... maar dit geluk heb ik dus!
Na mijn V60 D3 VOR nu dus het nieuwste model in T5 als trouwe vervoerder...![]()
Zo ervaar ik dat ook altijd. Even de kop leeg maken.
Gelukkig gaat al dat noode geduld straks beloond worden. Het is even afzien, maar dan heb je ook wat!John Janssen schreef: ↑26.02.2021 - 11:20 Tis idd een plaatje en zeker na een handmatige was beurt
Ik moet nog even wachten voordat de onze in deze mooie kleu geleverd gaat worden, week 13 komt onze V60 R-design Birch light aan bij de dealer...…… wachten val niet mee als ik de jouwe zie blinken op de oprit, maar het is het wachten waard![]()
Het wint het met grote afstand voor mij van het simpelweg door de w(kr)asstraat rijden.Fulaks schreef: ↑26.02.2021 - 13:59 Da's wel een heul mooie V60 Teebee ! Ik was (sic) nooit zo van het handmatige wassen en detailen, maar ik ben helemaal om sinds m'n nieuwste aanwinst. Het is gewoon leuk om er mee bezig te zijn, het ontspant me en je hebt ook vrij snel mooi resultaat van je werk. Leuk ook om producten uit te zoeken en te leren hoe het allemaal moet.