Begin oktober mijn eerste auto de Volvo V60 aangeschaft. Ongelovelijk wat rijd deze auto fijn

Maar nu komt het.. Ik heb de auto particulier gekocht (wel altijd dealeronderhouden) met een km-stand van 135k. Hij moest een onderhoudsbeurt krijgen (1.500) bij de volvo dealer. Maar dit was geen verrassing. De DAG ERNA wou de auto niet meer wou opladen.. Ik kreeg tijdens het laden kortsluiting thuis en daarna deed hij niks meer. Het bekende rode lampje. Volvo assistance gebeld en ik mocht niet meer rijden. Volgens de ANWB totaal geen probleem om verder te rijden dus dat heb ik ook gedaan. Afgelopen maandag de auto langs de volvo dealer gebracht die er de hele dag voor nodig had om erachter te komen wat precies de storing gaf. Uiteindelijk blijkt het dus de regeleenheid? van de accu te zijn. Een duur onderdeel.. wat me totaal 1.800 euro gaat kosten... Enorm balen en volgens de dealer geeft Volvo ook geen coulance meer op dit onderdeel...
Amper 2000 gereden, maar al genoeg onderhoudskosten voor twee jaar lijkt me zo. Iemand nog tips hoe ik voortaan het beste thuis kan laden zonder dat die regeleenheid weer stuk gaat? Of een andere manier om die regeleenheid te vervangen. Is een duur grapje wat ik me niet tevaak kan veroorloven.

UPDATE 30/10/2019 Hopelijk meer probleemloze KM..
Inmiddels rond de 4500km erop zitten. Wauw wat rijd deze auto geweldig het blijft elke dag genieten om naar mn werk te rijden!
Het weekendje naar Duitsland was top, maar op de terugweg helaas wel een lekke band... een dikke scheur aan de binnenkant van de band. Meneer van de ANWB zei dat hij zo iets nog nooit gezien had.. past wel in het plaatje zeggen we maar

Na de lekke band gelijk maar een nieuwe set banden onder de auto gedaan, aangezien de andere banden ook nog maar 2,5-3,5mm hadden. Gekozen voor all-season banden (Vredestein), zodat ik niet hoef te wisselen. Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken! Inmiddels is de regelunit (on board charger) voor het laden ook weer gerepareerd. Ik kan nu weer volledig genieten van de auto zoals hij is bedoeld en dat is dan ook precies wat ik doe! 4500km binnen een maand.. hmm.. dat is wel wat aan de hoge kant.

Vandaag V-power diesel getanked. Lijkt wel iets verschil te maken. Wat is jullie ervaring met V-power?