(En verder: blijven negeren

Nee geen knipperende tegenligger ook niet met het slechte weer.teebee schreef: Dat ziet er keurig uit.
Geen knipperende tegenliggers?
Heb je de hoogte nog bij moeten stellen?
Laat ons hopen....BendW schreef: In België is het nog altijd verboden en zal ook altijd verboden blijven...
Dit was dus vorig jaar juli.gsx750r schreef:Vanochtend heb ik de 'af fabriek' halogeenlampen vervangen door Philips X-treme Vision exemplaren want dat was me bij de V40 D2 ook zeer goed bevallen. Overigens en daarin sta ik niet alleen, vind ik dat Xenon verlichting in veel gevallen zwaar wordt overgewaardeerd! Ik heb enige tijd geleden met een Ford Mondeo met Ford Adaptieve Led Verlichting gereden (uhh .... ja bij duisternis uiteraard ....) en dat was echt geweldige verlichting. Geen woord gelogen aan wat Ford er zelf over schrijft.
..gsx750r schreef:Dit was dus vorig jaar juli.gsx750r schreef:Vanochtend heb ik de 'af fabriek' halogeenlampen vervangen door Philips X-treme Vision exemplaren want dat was me bij de V40 D2 ook zeer goed bevallen. Overigens en daarin sta ik niet alleen, vind ik dat Xenon verlichting in veel gevallen zwaar wordt overgewaardeerd! Ik heb enige tijd geleden met een Ford Mondeo met Ford Adaptieve Led Verlichting gereden (uhh .... ja bij duisternis uiteraard ....) en dat was echt geweldige verlichting. Geen woord gelogen aan wat Ford er zelf over schrijft.
Maar best geinig hoor dit oude topic. Na zo'n 4 reacties waarin de vraag van TS al volledig is beantwoord wordt het een heel technisch verhaal met een hoog "welles-nietes" gehalte waarbij ook nog eens niemand wordt gespaard. Lijkt wel een "welke olíe?" topicEven terzijde: mag je het woord "negeren" eigenlijk nog wel gebruiken ........
Ok Rob even serieus nu a.u.b.! Nou vooruit dan maar weer. Mij persoonlijk zal het worst zijn of 'geelachtige" halogeenlampen wel of niet een mooie combinatie vormen samen met de led dagrijverlichting. In de auto zittend zie ik daar n.l. niets van!
Wel de lichtopbrengst is belangrijk voor me en die vind ik door gebruik van genoemde Philips X-treme Vision lampen beduidend beter.
O ja, dan las ik ook nog iets over "een auto laten staan omdat hij geen Xenon of LED verlichting heeft". Nou de mijne heeft dus ook geen van beide maar om hem daarom nu te laten staan ........ Echt niet, ik gebruik hem gewoon iedere dag!
Rob
Ik heb nu ruim anderhalf jaar Hilox. H7 XTR Black 5700K Evolution.
Dank voor de tip, ik heb mij even aangemeld. Black Friday komt er ook aan, zag dat ze vorig jaar 30% korting gaven. Dan zou zon setje 140 euro kosten. Dat maakt het ook weer een heel ander verhaal
Mijn ervaring ook. Ik heb ook de "oude" neus met af-fabriek Xenon maar ook echt een verslechtering t.o.v. mijn vorige V50 met een Hilox setje. Ik heb zelf de lampen al vervangen voor nieuwe (OEM) maar het helpt amper. Wellicht dat de lens schoonmaken nog helpt maar dat lijkt me een onmogelijke klus.