Mijn DVD's komen maandag.
Weet iemand of er behalve de wegen, ook nog nieuwe dingen in de software zit?
Koop je de 2006 versie van @Peewee1979.Summum schreef:Op mijn versie (begin 2005) staat mijn eigen huis nog niet eens...En dat terwijl ik er al sinds medio 2004 woon!
Zou prettig zijn om eens de weg naar huis te kunnen vinden..
Op de DVD's staat bij nu klein 2006. En je raad wel wat er inderdaad op de DVD van 2007 staatPaul schreef:Idd, je rijdt op een lijntje ipv een weg op de TomTom
Maar ja ach, het is verder wel prima systeem.
Ben benieuwd naar die update zal eens bij het magazijn vragen of ze niet ff de nieuwste nieuwste kunnen geven. Ook al komt die van ons net uit Zweden maar ben bang dat het niet de allernieuwste DVD is, anders stond er wel 2007 toch?
Stond laatst in d8 ik de Autoweek, een test met de vernieuwde Renault Scénic. Daar zie je behalve de weg, nu ook de borden! Wel geinig. In de nieuwe S80 zitten toch ook wel dergelijke features?Idd, je rijdt op een lijntje ipv een weg op de TomTom
Als ik me niet vergis, zit in de S80 het "gewone" RTI systeem.Thom schreef:Stond laatst in d8 ik de Autoweek, een test met de vernieuwde Renault Scénic. Daar zie je behalve de weg, nu ook de borden! Wel geinig. In de nieuwe S80 zitten toch ook wel dergelijke features?Idd, je rijdt op een lijntje ipv een weg op de TomTom
Thom