I heb er tot nu toe ongeveer 9000 km. mee gereden en heb sinds 3-4 maanden start problemen mee.
Het vreemde is dat de start problemen heel onregelmatig voorkomen.
Ik kan er dagen mee rijden zonder dat er problemen zijn en dan op een gegeven moment is het weer mis.
Meestal begint het als ik een kort stukje heb gereden. 5 minuten de motor uit daarna proberen te starten en niks. Het is zelfs zo dat bij doorstarten de startmotor ongeveer 2-3 seconden draait en dan stopt met draaien. Het lijkt wel of er een soort overhittings beveiliging opzit. Daarna sleutel terug draaien en weer starten en hetzelfde geintje. De laatste keer heb ik met mijn garage gebeld en hem gezegd dat als ik de auto aan de praat kreeg meteen naar hem zou rijden om het te laten nakijken. Dus ongeveer 3 -4 minuten aan de telefoon gehangen. Daarna weer proberen te starten en binnen een halve seconde starten en lopen. Naar mijn garage gereden ongeveer 15 minuten verder daar ongeveer 20 keer starten en binnen een halfe seconde lopen.
(De computer van de start onderbreker is gechecked en geeft geen fouten)
Ik word er GEK van. :-x
Het andere probleem is dat de auto soms bij langzaam rijden begint te schokken. Alsof hij geen brandstof krijgt.
Deze problemen gebeuren zowel op gas als op benzine (geloof ik

Wie kent dit probleem. :?: :?: