Sinds ik mijn C/E haalde 22 december j.l rij ik MAN.

Onze vestiging heeft 2 FH's, komt vanaf volgend jaar wel een vernieuwingsronde aan voor alle ballast trekkers welke nu MB zijn.
Dat is het zeker, ik ben zelfstandig interim manager geweest tot 2018, nu gestopt, maar tussen de opdrachten door rij ik al heel erg lang op dat grote spul.
Met Volvo's Ishift scheelt het een WSK in de aandrijflijn. Zeker voor trekkers die dagelijks 100 ton rondsleuren de moeite waard.
Ik heb vroeger een 95 space cab gehad met een verhoogd bed, dat lag beter dan thuis in die tijd.
Nog steeds droevig als ik collega's mag geloven die recent de overstap van vrachtwagen naar bus gedaan hebben.
Dat zijn toch Oostblok-salarissen?Bover schreef: ↑29.11.2019 - 19:08 Ik men dat nu D5 max loonschaal chauffeur, sommigen mogen naar E schaal maar dan heeft je opdrachtgever recht op zoveel weekenden enz. zonder!! toeslagen is €2420 per maand BRUTO!! of 13,91 per uur en dat nu iets opgetrokken meen ik, maar nog lang geen "normaal salaris voor alle verantwoordelijkheid en zware werk.