hoi allemaal,
vorige week is mijn eerste dochter geboren dus ook voor het eerst een maxi cosi geplaatst in de auto! maar wat een gedoe ik krijg hem er niet goed in het lijkt wel of de gordel achter in de s80 te kort zijn of ben ik de enige met dit probleem?
alvast bedankt
pascal
s80 en maxi cosi
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Ook gefeliciteerd met je dochter!
En idd. een gordelverlenger van iets van € 25,-- helpt je uit de nood
En idd. een gordelverlenger van iets van € 25,-- helpt je uit de nood
Volvo for life
Gefeliciteerd met je dochter. De gordel past inderdaad niet rond een maxi-cosi. Zoals Bart al zegt, een verlengstukje kopen.
Piet
Piet
- cammaro
- 2nd Gear member
bedankt voor de felicitaties.
ik kon net de gordelverlenger bij de dealer ophalen en ik schrok me rot toen ik het eindbedrag hoorde het was in totaal 60 euro :shock:
ik wil dat mijn dochter veilig zit maar dit is wel er duur het is bijna net zo duur als het stoeltje zelf
pascal
ik kon net de gordelverlenger bij de dealer ophalen en ik schrok me rot toen ik het eindbedrag hoorde het was in totaal 60 euro :shock:
ik wil dat mijn dochter veilig zit maar dit is wel er duur het is bijna net zo duur als het stoeltje zelf
pascal
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Ben oprecht geschokt! deze verlenger koste ooit ƒ 25,-- ex. btw (vandaar mijn schatting van € 25,--) en kost nu alweer € 51,-- ex. de btw
Dat is inderdaad het belangrijkste maar 60 euro voor een stukje gordel is toch wel heel erg duur moet ik zeggen. Wat je op je stoeltje hebt bespaard ben je nu weer kwijt.
-
- Starter
Hi,
Ik heb drie meiden(6jr, 3jr en 6 mnd) en heb geen probs gehad met de maxi-cosi voor de jongste, je moet wel wat duwen maar zit er lekker strak in, kan hem d'r ook weer makkelijk uithalen. Mijn andere 2 meiden zitten ernaast(in 1 zitje en 1 verhoger) met de driepunts gordel, als prinsessen op de achterbank. Dit was in mijn Passat wel anders.
Heb wel stoffe bekleding, met leer zou ik ook een gordelverlenger nemen.
Met kerst en nieuw jaar, weer naar la douce france gereden(in totaal 3500 KM's erbij - All save and sound - kofferbak werd wel wat krap met alle kerstcadaus, misschien wordt een dakkoffer voor de zomervakantie toch wel nodig......
Ik heb drie meiden(6jr, 3jr en 6 mnd) en heb geen probs gehad met de maxi-cosi voor de jongste, je moet wel wat duwen maar zit er lekker strak in, kan hem d'r ook weer makkelijk uithalen. Mijn andere 2 meiden zitten ernaast(in 1 zitje en 1 verhoger) met de driepunts gordel, als prinsessen op de achterbank. Dit was in mijn Passat wel anders.
Heb wel stoffe bekleding, met leer zou ik ook een gordelverlenger nemen.
Met kerst en nieuw jaar, weer naar la douce france gereden(in totaal 3500 KM's erbij - All save and sound - kofferbak werd wel wat krap met alle kerstcadaus, misschien wordt een dakkoffer voor de zomervakantie toch wel nodig......
Volvo S80 2,4 L - 170PK - MidNightBlue