Toch wel heel fijn met de adaptieve cruisecontrol en de auto pilot. Af en toe vind ik de ingrepen toch wat veel als ik even beetje over wat streepjes slinger, maar goed, moet gewoon continue richting aangeven dan is dat ook opgelost

Ik sta na 9000 km nu op 8.7l/100km, valt me niets tegen.Paul schreef: Zo maar eens op een lange afstand de V90 gepakt en het valt niet tegen, ik had verwacht na 477km een lege tank te hebben, maar ik kan gewoon nog 200km rijden! Gemiddeld verbruik denk ik zo'n 8l/100km.
Toch wel heel fijn met de adaptieve cruisecontrol en de auto pilot. Af en toe vind ik de ingrepen toch wat veel als ik even beetje over wat streepjes slinger, maar goed, moet gewoon continue richting aangeven dan is dat ook opgelost![]()
ja, te zien zeker, echter... als ik er wel eens op let, zie ik hier aardig wat van, vraag mij af: waarom?Paul schreef: Vrijdagavond terug gekomen uit de schade herstel. Mijn buurman was zo vriendelijk met zijn schouder in de deur te vallen.
Nieuwe deur erin en gelijk naar Beekse Bergen gereden. Auto lekker stof gehapt, maar nu stond hij net voor de deur....
Zaterdags had ik al gezien dat de deur lijst niet mooi overloopt, maar zien jullie het ook?
Met beetje verkeerd lichtinval lijkt de deur gewoon een andere kleur zwart![]()
Is de deur opnieuw gespoten? Het lijkt idd net of de glans in de andere richting is.Paul schreef: Dank guys, dank ook voor de helpende tekeningen. Chrome liep wel gelijk, maar zit los en daarom staat hij nu naar boven. Top he... maar die kleur maak ik me de meeste zorgen!
Alles is relatiefPaul schreef: ↑17.12.2019 - 08:05 Dingen die spontaan soms gebeuren:
- Uitvallen Navigatie
- Navigatie die denkt dat hij 20 km ergens anders is
- Apple Carplay niet te vinden
- Zwart scherm cockpit
- Uitvallen radio
- Uitvallen Lane Assist
- Spiegels die niet inklappen bij op slot doen
- Alle verlichting in het dashboard gaat in de ochtendspits spontaan heel fel branden en is niet aanpasbaar met het draaiwiel, het schijnt dat dit alleen snachts kan, maar enige oplossing is een zonnebril op doen.
...
Gelukkig niet zo ernstig allemaal zoals bij de V60 dat hij helemaal niks meer doet. Dus valt alles erg mee!
Heb ik met mijn V60 ook wel eens gehad.