Nu was er wat onduidelijkheid over wanneer de distributie vervangen zou moeten worden, is dit bij 180 of 240k?
Vandaar dat ik de vraag hier even wil voorleggen

Groeten, Wouter
Was bedoeld richting Kuupertie. Als VolvoNL aangeeft dat het een benzine is terwijl er echt een dieselmotor in ligt dan is er wat mis gegaan bij het aanmelden van de auto in het NL systeem.Big VV schreef: Ik heb geen import auto hoor, als je dat bedoeld (edraket).
Origineel Nl model, immidels nog wat Volvo dealers gebeld en allemaal geven ze 240K aan.
ehh.. kan volvo dit zomaar aanpassen dan? De klanten wordt wel even op kosten gejaagd..Hans_M_1970 schreef: ↑08.05.2019 - 19:46 Ik heb net de V40 D4 uit 2014 naar de garage gebracht voor een 150.000km-beurt.
De garagehouder liet mij een schijven van Volvo zien, daterend van 29-04-2019 (zeer recent dus), waarin Volvo aangeeft dat de vervangingstermijn van de distributieriem van de D4 motoren (D4204TX) teruggebracht is van 240.000km naar 150.000km.
Had ik nog niet op gerekend, maar als dit zo is dan zal ik het toch maar binnenkort laten vervangen.