Volvo Rear Seat Entertainment aanbiedingen

In dit board het officiële nieuws over Volvo van verschillende bronnen uit de hele wereld
Plaats reactie
Ben
Executive Member
Contacteer:

(19-7-2005)
Tot 3 september is het voor Volvo XC90-rijders extra voordelig de kinderen rustig te houden op de achterbank. Tot die datum gelden namelijk een tweetal aanbiedingen op de zogenaamde Rear Seat Entertainment systemen van Volvo.
Er is keuze uit twee systemen: een versie met een enkel scherm in het midden van de auto en een systeem met twee beeldschermen in de hoofdsteunen van de beide voorstoelen.

Vakantietijd betekent voor velen: jengelende kinderen op de achterbank. "Zijn we er al bijna?" en "Ik verveel me!" zijn veelgehoorde kreten. Logisch dat de zogenaamde 'in car entertainment' systemen snel in opkomst zijn. Met Volvo's Rear Seat Entertainment systeem heeft de XC90-rijder geen kind meer aan zijn kroost. De systemen zijn nu extra aantrekkelijk geprijsd en bestaan behalve uit één of twee LCD-beeldschermen uit een set draadloze hoofdtelefoons en een draadloze afstandbediening. Het systeem met twee LCD schermen beschikt bovendien over een 10 DVD wisselaar, terwijl het systeem met enkel scherm beschikt over een DVD-speler die direct binnen handbereik aan het plafond is bevestigd.

Afbeelding

De uitvoering met één centraal beeldscherm dat aan het plafond van de XC90 wordt gemonteerd is nu leverbaar voor 1.995 euro in plaats van de gebruikelijke 2.995 euro. De fraaie uitvoering met twee geheel in de hoofdsteunen weggewerkte beeldschermen is tijdelijk afgeprijsd van 3.995 euro naar 2.995 euro. De aanbiedingen bij de Volvo-dealer gelden nog tot 3 september aanstaande.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
ps-amazon
6th Gear member
Contacteer:

als ik zakken chips en beeldschermen in hoofdsteunen nodig zou hebben om kinderen rustig te houden zou ik toch gaan twijfelen over mijn eigen opvoedkundige- en entertainment capaciteiten.......
Reitse
5th Gear member
Contacteer:

Ik had altijd genoeg aan een paar boeken.... ;)
If you are, then continue to be and don't even think of stopping (Stephen Fry)
Ben
Executive Member
Contacteer:

Ik spaarde stiekum een jaar Donald Ducks op. Die kregen ze zodra we over de grens waren :lol:

Feit is dat het dit jaar tijdens de vakantieritten veel minder gestresst toegaat. Kinder blij met een DVD of spelletje. Pa en moe geen ruzie door het nieuwe vriendje TOMTOM of een van diens broertjes of zusjes.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
ps-amazon
6th Gear member
Contacteer:

mijn hond krijgt een stevige kluif voor onderweg.....heb je geen kind meer aan....
Battlecruiser
8th Gear member

Worden kinderen tegenwoordig niet meer wagenziek en kotsmisselijk als ze niet naar de weg kijken?

Volgens mij solliciteer je met dit systeem naar een "penetrant riekende" achterbank / gore ruftbank.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

ik heb in mn huiskamer lang nog geen € 2.000,-- uitgegeven voor TV + DVD.
Aan de ene kant is er sprake van recessie en aan de andere kant van ongebreidelde spilzucht, zo'n idiote (en dure) voorziening voor verwende kinderen.
Battlecruiser
8th Gear member

Zie je, Bart. Over Xenon en DVDprularia zijn we het toch roerend eens.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Battlecruiser S80 schreef:Zie je, Bart. Over Xenon en DVDprularia zijn we het toch roerend eens.
Dat valt me ook op, eng he?
Marinus
4th Gear member

Hmmmm, bij rear seat entertainment denk ik aan hele andere vormen van ontspanning.....maar goed dat zal wel komen door mijn vrijgezelle licht verdorven geest.......brave huisvaders met koters denken misschien meer aan hoe ze hun kroost rustig houden gedurende een lange trip..... 8)
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Marinus schreef:Hmmmm, bij rear seat entertainment denk ik aan hele andere vormen van ontspanning.....maar goed dat zal wel komen door mijn vrijgezelle licht verdorven geest.......brave huisvaders met koters denken misschien meer aan hoe ze hun kroost rustig houden gedurende een lange trip..... 8)
licht verdorven? nu doe je jezelf toch tekort :wink:
Marinus
4th Gear member

bart simpson schreef:
Marinus schreef:Hmmmm, bij rear seat entertainment denk ik aan hele andere vormen van ontspanning.....maar goed dat zal wel komen door mijn vrijgezelle licht verdorven geest.......brave huisvaders met koters denken misschien meer aan hoe ze hun kroost rustig houden gedurende een lange trip..... 8)
Hahahahaha, it takes one to know one......dus pas op met wat je suggereert.....als je naar iemand wijst wijzen er 3 vingers naar jezelf....... :D
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Marinus schreef:
bart simpson schreef:
Hahahahaha, it takes one to know one......dus pas op met wat je suggereert.....als je naar iemand wijst wijzen er 3 vingers naar jezelf....... :D
ik wees met de volle hand (voor de goede orde, dat zijn 5 vingers naar jou) :lol:
Battlecruiser
8th Gear member

En waar laat je die andere vijf?
Volvo Rules the Road
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Battlecruiser S80 schreef:En waar laat je die andere vijf?
wat Wat was het onderwerp al weer? :lol:
Battlecruiser
8th Gear member

Dat je minstens 5 vingers nodig hebt om die stomme DVDtroep op de achterbank te bedienen.
Volvo Rules the Road
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Battlecruiser S80 schreef:Dat je minstens 5 vingers nodig hebt om die stomme DVDtroep op de achterbank te bedienen.
Het gaat met minder, maar ik vind zo'n ding de waanzin ten top.
De soort van rearentertainment die Marinus suggereert voel ik dan toch meer voor.
Battlecruiser
8th Gear member

Te meer, omdat ze ze ook bij "Full Speed-auto's" per dozijn inbouwen...
Volvo Rules the Road
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Battlecruiser S80 schreef:Te meer, omdat ze ze ook bij "Full Speed-auto's" per dozijn inbouwen...
ook in de achterhoofdsteunen? leuk voor degene die achter je rijdt :lol:
Marinus
4th Gear member

bart simpson schreef:ik wees met de volle hand (voor de goede orde, dat zijn 5 vingers naar jou) :lol:
*grinnikt* dat is pas grof!!! Een dergelijk groet was een jaar of 60 a 65 geleden zeer populair bij dubieuze mensen. Ik zou er toch voor kiezen om met 1 vinger naar iemand te wijzen en met 3 vingers naar mezelf. Tenzij je onder je colbertje een lonsdale shirtje draagt natuurlijk.
bart simpson schreef:
Battlecruiser S80 schreef:Dat je minstens 5 vingers nodig hebt om die stomme DVDtroep op de achterbank te bedienen.
Het gaat met minder, maar ik vind zo'n ding de waanzin ten top.
De soort van rearentertainment die Marinus suggereert voel ik dan toch meer voor.
Deze quote lijst ik in! :D
Plaats reactie

Terug naar “Volvo Nieuws”