Mooie kleur trouwens

Vandaag zijn bij mij ook inlay's aan de voorkant van de achterspatborden geplaatst.Tjardi schreef: Even terug naar de inlay 's voor de achterspatborden.
Die zijn intussen bij mij tijdens de 1e beurt geplaatst. Alles onder garantie.
Ziet er perfect uit.
Mooi! Na alweer duizenden kilometers met veel regen en soms rommel op de weg kan ik zeggen dat ze prima werken.BLACK DIESEL schreef:Vandaag zijn bij mij ook inlay's aan de voorkant van de achterspatborden geplaatst.Tjardi schreef: Even terug naar de inlay 's voor de achterspatborden.
Ziet er perfect uit.
Zonder kosten![]()
Heb je daar soms foto's van? Bij de mijne kwam ik erachter dat de deurrubbers aan het sparbord compleet los waren gekomen.jvov60 schreef:Mooi! Na alweer duizenden kilometers met veel regen en soms rommel op de weg kan ik zeggen dat ze prima werken.BLACK DIESEL schreef:Vandaag zijn bij mij ook inlay's aan de voorkant van de achterspatborden geplaatst.Tjardi schreef: Even terug naar de inlay 's voor de achterspatborden.
Ziet er perfect uit.
Zonder kosten![]()
Ik heb de rubbers direct na afleveringen ook los gehad. Zaten niet goed gelijmd.TomXC60 schreef:Heb je daar soms foto's van? Bij de mijne kwam ik erachter dat de deurrubbers aan het sparbord compleet los waren gekomen.jvov60 schreef:Mooi! Na alweer duizenden kilometers met veel regen en soms rommel op de weg kan ik zeggen dat ze prima werken.BLACK DIESEL schreef: Vandaag zijn bij mij ook inlay's aan de voorkant van de achterspatborden geplaatst.
Zonder kosten![]()
EDIT: Gevonden, ziet er netjes uit idd.
Ik zag vandaag rond 15u weer een XC60 tussen Eindhoven en Weert waarbij het kapje van de achterste sleepoogverbinding miste, wat is dat toch een jammer voorvallen zeg!
Dank voor deze prima tip.