Het doet natuurlijk niets af aan de kwaliteit van de wagen. Geeft wel de waarschijnlijke reden waarom hij verkocht wordt.
Qua achtergrondcheck kon dat wel tellen KJ!
Dat verklaart dan in ieder geval de prijs, namelijk excl. BPM. Zorg in ieder geval dat je zekerheid hebt over wie de eigenaar is en of alle papieren er bij zijn. Succes.wormpke schreef: ↑09.06.2020 - 11:24 Ik heb net contact gehad met de verkoper om te vragen of de wagen nog te koop was. Hij antwoordde dat hij nog te koop stond maar nog op Duits kenteken staat.
Benieuwd wat hij antwoordt op de vraag van het faillisement.
Bedankt Gouwe alleszins voor de waarschuwing, goed om weten!
Dát is ook mijn favoriete kleur, als dat tenminste vroegâh Electric Silver Metallic heette en een inscription laksoort (lees:€€) was? Die speelt zo apart met het licht! Grijs=saai=zwart=saai. ESM/ISM is heul mooi grijs!
De smaak zit wel goed precies! Er zijn enkele hele mooie kleuren.
Klopt. Foutje mijnerzijds.
En, uiteindelijk hier op het forum geslaagd?wormpke schreef: ↑09.06.2020 - 16:01De smaak zit wel goed precies! Er zijn enkele hele mooie kleuren.
Alleen is dit model een model dat vaak gekozen is als leasewagen, en dan kozen mensen precies ofwel wat hun bedrijf oplegde (saai grijs) ofwel een kleur die ze zelf niet zouden kiezen omwille van teveel onderhoud (zwart of wit).
Ik kom heel weinig wagens tegen in een toffe kleur (electric silver, bruin, rood) die dan ook nog voldoen aan de motorvereisten (136pk of 163pk Diesel 5 cilinder).
Mijn zoektocht is heel specifiek geworden dankzij dit forum, dat is goed. De keuzemogelijkheden zijn helaas ook beperkter geworden.
Achja, ik kijk elke dag op de nodige sites en zal wel ooit eens eentje tegenkomen. Mijn V40 kan er nog een klein jaar tegen zonder zorgen, daarna zal het toch een zwarte worden vrees ik...
Ik heb een cursus polijsten van auto's gevolgd dus ik kan de zwarte kleur wel in leven houden denk ik. Maar soms heb ik ook gewoon geen zin om mijn auto te poetsen en dan moet hij ook nog toonbaar zijn.
Ik kom einde van dit jaar op de 300k terecht met zo'n moderne diesel op slechts vier cilinders en zowel last van koelvloeistof- als olieverbruik gehad. Beide bleken simpele problemen te zijn die niets met het blok te maken hebben.wormpke schreef: ↑29.06.2020 - 21:09 Pfff, ik ben nog altijd op zoek. Beetje te lang nagedacht over eentje en hij was weg.
Ik ben nu heel specifiek op zoek naar een V70 5 cilinder diesel (D3 100kw of 136pk) van 2013 tot 2015 (denk dat hij enkel in 2013 en 2014 gemaakt is maar bon) met voldoende opties en niet teveel km’s..
Ondertussen vraag ik me af of de generatie 4 cilinders daarna ook nog betrouwbaar is. Naar wat ik lees zijn de 5 cilinders het betrouwbaarst maar wat ken ik ervan..![]()
Amai Rippie, mijm goesting in een D4 is plots een heel stuk minder na 7blz miserie lezen.. ze hebben het wel niet allemaal maar als je pech hebt, heb je serieus pech!Rippie V70 schreef: ↑30.06.2020 - 22:24 Ik zou zeggen... Lees je even inhttps://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?f=92&t=79609
Na drie foutjes vraag ik mij af of ze hun huiswerk wel gedaan hebben.Edwin schreef: ↑30.06.2020 - 17:04 Heb je dit flmpje al gezien. Wordt oa. ook nog wat verteld over de diesels waar je op moet letten en ook de 1.6 D komt langs.
Gr. Edwin.