Hoe wil je dat ik dat doe?Johan Braziltraveller schreef:laat 's horen.....
Rampzalige claxon
- malle pietje
- 2nd Gear member
960 2.5l 24V 6cylinder ambassador 1994
v70 D5 2002 Black Sapphire automaat
v70 D5 2002 Black Sapphire automaat
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Met een digitale camera een filmpje (met geluid) maken en ergens op internet zetten.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
-
- 1st Gear member
Bij mij was het ook een heel bescheiden piepje, totdat hij helemaal wegviel.
Is nu bij de dealer, dus ik laat me verrassen wat er voor noise uit gaat komen!
Is nu bij de dealer, dus ik laat me verrassen wat er voor noise uit gaat komen!
- Cappy
- 2nd Gear member
Toen ik mijn 940 kocht was ook het geluid van de toeter een beetje zielig en ook bij mij was een van de claxon's kapot, nieuwe gemonteerd en klaar was kees. Het lijkt wel een kwaal
Cappy

Cappy
Volvo 940 en BMW R1100RT allebei wereldklasse en allebei in de kleur blauw en nu een S70 ook in die kleur
- Fat Rat
- 5th Gear member
Lol de mijne doet het nogsteeds, weet niet of ie in het verleden al gerepafixt is of niet, maar een mooie tweetonige klank.
Zo mooi zelfs dat in het begin m'n vriendin constant wilde toeteren
Zo mooi zelfs dat in het begin m'n vriendin constant wilde toeteren

Red Blocks Forever and a day
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
Mazda 323F BJ DitD 2001 = Exit
- v700r
- 5th Gear member
ps-amazon schreef:ok, duidelijk...
persoonlijk vind ik originaliteit bij een klassieke auto belangrijk tot het moment dat bv. de veiligheid in het gedrang komt; en zeker als het allemaal niet zo opvalt van buiten heb ik er geen enkele moeite mee; zo is mijn Amazon uit 1961 de laatste jaren wel voorzien van schijfremmen + bekrachtiger, derde remlicht, betere/extra verlichting, Scheel stoelen, dubbele (Hella !) claxon, interval rw, aangepast onderstel etc; allemaal zaken die je op het eerste gezicht niet ziet, maar wel nodig zijn om in het huidige verkeer probleemloos mee te komen
Dus om mee te komen met het verkeer heb je Scheel stoelen e.d. gemonteerd?
Groeten van Frans.
- ps-amazon
- 6th Gear member
- Contacteer:
als ik een dagje buiten werk en de Amazon meeneem rij ik tussen de 200 en 300 km waarvan de helft op snelwegen; ik rij niet anders dan met mijn moderne auto, dus rond de 140 op de snelweg en lekker sturen op de binnenwegen, dat wil ik veilig doen (remmen/wegligging) en ik wil ook prettig zitten met de nodige zijdelingse steun op een veilige stoel waar je na een dag niet gebroken uit komt rollen, dus geen standaard stoelen met skai bekleding en daarom passen de Scheel stoelen in dat rijtje aanpassingen; dat e.e.a. ook erg bruikbaar is voor rallywerk zal duidelijk zijn