Rampzalige claxon

De laatste serie achterwielaangedreven Volvo's
Gebruikersavatar
malle pietje
2nd Gear member
Berichten: 246
Lid geworden op: 28.10.2005 - 14:13
Locatie: Den Haag

Johan Braziltraveller schreef:laat 's horen.....
Hoe wil je dat ik dat doe?
960 2.5l 24V 6cylinder ambassador 1994
v70 D5 2002 Black Sapphire automaat
Gebruikersavatar
Battlecruiser
8th Gear member
Berichten: 17696
Lid geworden op: 06.12.2004 - 16:54
Locatie: Deventer

Met een digitale camera een filmpje (met geluid) maken en ergens op internet zetten.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Lordofdane
1st Gear member
Berichten: 19
Lid geworden op: 31.12.2005 - 01:23
Locatie: Zwolle

Bij mij was het ook een heel bescheiden piepje, totdat hij helemaal wegviel.
Is nu bij de dealer, dus ik laat me verrassen wat er voor noise uit gaat komen!
Gebruikersavatar
Cappy
2nd Gear member
Berichten: 108
Lid geworden op: 14.10.2006 - 15:53

Toen ik mijn 940 kocht was ook het geluid van de toeter een beetje zielig en ook bij mij was een van de claxon's kapot, nieuwe gemonteerd en klaar was kees. Het lijkt wel een kwaal :lol: :lol: :lol: :lol:

Cappy
Volvo 940 en BMW R1100RT allebei wereldklasse en allebei in de kleur blauw en nu een S70 ook in die kleur
Gebruikersavatar
Fat Rat
5th Gear member
Berichten: 1907
Lid geworden op: 18.05.2006 - 22:09
Locatie: Walcheren

Lol de mijne doet het nogsteeds, weet niet of ie in het verleden al gerepafixt is of niet, maar een mooie tweetonige klank.
Zo mooi zelfs dat in het begin m'n vriendin constant wilde toeteren :P
Red Blocks Forever and a day

S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's

Mazda 323F BJ DitD 2001 = Exit
Gebruikersavatar
v700r
5th Gear member
Berichten: 1127
Lid geworden op: 23.10.2006 - 09:48
Locatie: Alphen aan den Rijn

ps-amazon schreef:ok, duidelijk...

persoonlijk vind ik originaliteit bij een klassieke auto belangrijk tot het moment dat bv. de veiligheid in het gedrang komt; en zeker als het allemaal niet zo opvalt van buiten heb ik er geen enkele moeite mee; zo is mijn Amazon uit 1961 de laatste jaren wel voorzien van schijfremmen + bekrachtiger, derde remlicht, betere/extra verlichting, Scheel stoelen, dubbele (Hella !) claxon, interval rw, aangepast onderstel etc; allemaal zaken die je op het eerste gezicht niet ziet, maar wel nodig zijn om in het huidige verkeer probleemloos mee te komen

Dus om mee te komen met het verkeer heb je Scheel stoelen e.d. gemonteerd?
Groeten van Frans.
Gebruikersavatar
ps-amazon
6th Gear member
Berichten: 4593
Lid geworden op: 29.09.2004 - 15:05
Locatie: Loonse en Drunense Duinen
Contacteer:

als ik een dagje buiten werk en de Amazon meeneem rij ik tussen de 200 en 300 km waarvan de helft op snelwegen; ik rij niet anders dan met mijn moderne auto, dus rond de 140 op de snelweg en lekker sturen op de binnenwegen, dat wil ik veilig doen (remmen/wegligging) en ik wil ook prettig zitten met de nodige zijdelingse steun op een veilige stoel waar je na een dag niet gebroken uit komt rollen, dus geen standaard stoelen met skai bekleding en daarom passen de Scheel stoelen in dat rijtje aanpassingen; dat e.e.a. ook erg bruikbaar is voor rallywerk zal duidelijk zijn
Plaats reactie

Terug naar “De 740 - 760 - 780 / 940-960 en S/V90”