Forummers,
Omdat mijn V50 ontzettend goed bevalt, en ik het nog steeds een pracht auto vind, wil ik over zo’n 30dkm een andere V50 kopen.
Dit zou dan een D3 automaat met minimaal navi en stoelverwarming moeten worden, maar ik zie niets op de autosite’ s of MP zijn deze zo weinig verkocht?
V50 d3 automaat.
- Marcnij
- 5th Gear member
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 27.03.2013 - 18:13
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
V50 D3 en D4 zijn inderdaad schaars. Helemaal met de gewenste opties.
Navi zou ik me niet blind op staren.
Deze heeft in 2018 de laatste update gehad, en krijgt geen updates meer.
En als je een gebruikte auto koopt is het nog maar de vraag of die laatste update er op zit.
Update kost dacht ik zo’n €130.
Navi zou ik me niet blind op staren.
Deze heeft in 2018 de laatste update gehad, en krijgt geen updates meer.
En als je een gebruikte auto koopt is het nog maar de vraag of die laatste update er op zit.
Update kost dacht ik zo’n €130.
Vorig: MY2011 Volvo V50 1.6D DrivE S/S Kinetic, Business line, Winter line, Black Saphire
Vorig MY2011 Volvo C70 D3 Geartronic, Summum, Magic Blue
Geen Volvo meer
. Huidig: BMW 118i Corporate Executive Sport. autoloos
Vorig MY2011 Volvo C70 D3 Geartronic, Summum, Magic Blue
Geen Volvo meer
- Ferrari
- 5th Gear member
- Berichten: 1157
- Lid geworden op: 12.10.2019 - 10:49
- Locatie: Antwerpen
De D3 is inderdaad een geweldige motor: loopt erg mooi (5 cilinder), is redelijk zuinig en na een na een tuningskuurtje ook nog lekker sterk. Verder sluit ik me aan bij Marcnij; de RTI-navi is niet meer van deze tijd. Ik heb het ook in de C70 D3, maar gebruik altijd Google Maps op mijn telefoon. Ik vind het eigenlijk jammer dat het erop zit, want je houdt geen dashboardkastje meer over! Updates zijn volgens mij ook via niet-officiele kanalen te krijgen; ik heb tenminste DVD's waar met pen op geschreven is. Wel de laatste versie (update 2018, maar kaarten van eind 2017).
Henry
Huidig wagen- en motorpark:
Volvo C70 D3 Geartronic Summum 2011
Volvo 850 GLT 2.5 20V 1992
BMW 420i Luxury-line cabrio 2018
Alfa Giulia 2.2 JTD Veloce 2017
Harley-Davidson Softail Heritage Classic 1999
Huidig wagen- en motorpark:
Volvo C70 D3 Geartronic Summum 2011
Volvo 850 GLT 2.5 20V 1992
BMW 420i Luxury-line cabrio 2018
Alfa Giulia 2.2 JTD Veloce 2017
Harley-Davidson Softail Heritage Classic 1999
- Marcnij
- 5th Gear member
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 27.03.2013 - 18:13
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
Volgens mij is het promoten van illegaal kopiëren hier verboden!Ferrari schreef: ↑26.07.2020 - 13:40 De D3 is inderdaad een geweldige motor: loopt erg mooi (5 cilinder), is redelijk zuinig en na een na een tuningskuurtje ook nog lekker sterk. Verder sluit ik me aan bij Marcnij; de RTI-navi is niet meer van deze tijd. Ik heb het ook in de C70 D3, maar gebruik altijd Google Maps op mijn telefoon. Ik vind het eigenlijk jammer dat het erop zit, want je houdt geen dashboardkastje meer over! Updates zijn volgens mij ook via niet-officiele kanalen te krijgen; ik heb tenminste DVD's waar met pen op geschreven is. Wel de laatste versie (update 2018, maar kaarten van eind 2017).
Verder ben ik het niet met je eens dat de D3 zuinig is. In mijn C70 kwam ik niet beter dan 1:15,5 uit. Zal in de V50 iets beter zijn, want lichtere auto.
Vorig: MY2011 Volvo V50 1.6D DrivE S/S Kinetic, Business line, Winter line, Black Saphire
Vorig MY2011 Volvo C70 D3 Geartronic, Summum, Magic Blue
Geen Volvo meer
. Huidig: BMW 118i Corporate Executive Sport. autoloos
Vorig MY2011 Volvo C70 D3 Geartronic, Summum, Magic Blue
Geen Volvo meer
- Delta
- 4th Gear member
- Berichten: 555
- Lid geworden op: 02.04.2006 - 19:09
- Locatie: N.H.
Tja gelukkig smaken verschillen ik vind geen TT of andere navi zo mooi werken als de RTI.
Vooral wanneer je een afslag moet nemen is dat pijltje superhandig, maar dat vind ik dan hé.
Wanneer iemand een D3 of D4 weet testaan met een automaat geef me ff een berichtje BVBD.
Vooral wanneer je een afslag moet nemen is dat pijltje superhandig, maar dat vind ik dan hé.
Wanneer iemand een D3 of D4 weet testaan met een automaat geef me ff een berichtje BVBD.
Vorige auto: V50 2.0d summum automaat exit met 470.000 en nu V50 D3 geartronic
- Marcnij
- 5th Gear member
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 27.03.2013 - 18:13
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
RTI is zeker een fijn navigatiesysteem kwa instructie, echter je moet er rekening mee houden dat het verouderd is.Delta schreef: ↑26.07.2020 - 14:35 Tja gelukkig smaken verschillen ik vind geen TT of andere navi zo mooi werken als de RTI.
Vooral wanneer je een afslag moet nemen is dat pijltje superhandig, maar dat vind ik dan hé.
Wanneer iemand een D3 of D4 weet testaan met een automaat geef me ff een berichtje BVBD.
De wijzigingen in de A1 bij Muiden bijvoorbeeld staan er niet in.
Tevens miste ik in RTI goede gedetailleerde verkeersinfo. (de beschikbare verkeersinfo was behoorlijk vertraagd)
Hierom gebruikte ik in praktijk toch TomTom op mijn iPhone, ondanks RTI met de laatste update in de C70.
Vorig: MY2011 Volvo V50 1.6D DrivE S/S Kinetic, Business line, Winter line, Black Saphire
Vorig MY2011 Volvo C70 D3 Geartronic, Summum, Magic Blue
Geen Volvo meer
. Huidig: BMW 118i Corporate Executive Sport. autoloos
Vorig MY2011 Volvo C70 D3 Geartronic, Summum, Magic Blue
Geen Volvo meer
- Ferrari
- 5th Gear member
- Berichten: 1157
- Lid geworden op: 12.10.2019 - 10:49
- Locatie: Antwerpen
In 2020 een officiële "update" aanbieden met kaarten van 2017 en daar dan EUR 130 voor rekenen is misschien dan niet illegaal, maar gaat toch richting diefstalMarcnij schreef: ↑26.07.2020 - 13:55Volgens mij is het promoten van illegaal kopiëren hier verboden!Ferrari schreef: ↑26.07.2020 - 13:40 De D3 is inderdaad een geweldige motor: loopt erg mooi (5 cilinder), is redelijk zuinig en na een na een tuningskuurtje ook nog lekker sterk. Verder sluit ik me aan bij Marcnij; de RTI-navi is niet meer van deze tijd. Ik heb het ook in de C70 D3, maar gebruik altijd Google Maps op mijn telefoon. Ik vind het eigenlijk jammer dat het erop zit, want je houdt geen dashboardkastje meer over! Updates zijn volgens mij ook via niet-officiele kanalen te krijgen; ik heb tenminste DVD's waar met pen op geschreven is. Wel de laatste versie (update 2018, maar kaarten van eind 2017).
Verder ben ik het niet met je eens dat de D3 zuinig is. In mijn C70 kwam ik niet beter dan 1:15,5 uit. Zal in de V50 iets beter zijn, want lichtere auto.

Henry
Huidig wagen- en motorpark:
Volvo C70 D3 Geartronic Summum 2011
Volvo 850 GLT 2.5 20V 1992
BMW 420i Luxury-line cabrio 2018
Alfa Giulia 2.2 JTD Veloce 2017
Harley-Davidson Softail Heritage Classic 1999
Huidig wagen- en motorpark:
Volvo C70 D3 Geartronic Summum 2011
Volvo 850 GLT 2.5 20V 1992
BMW 420i Luxury-line cabrio 2018
Alfa Giulia 2.2 JTD Veloce 2017
Harley-Davidson Softail Heritage Classic 1999
-
- 1st Gear member
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 02.02.2020 - 20:30
- Locatie: Friesland
Vorige week update 2018 gekocht voor mijn v50 my2012 voor 30 euro op marktplaats bij gps discount in Hellendoorn.Marcnij schreef: ↑26.07.2020 - 12:42 V50 D3 en D4 zijn inderdaad schaars. Helemaal met de gewenste opties.
Navi zou ik me niet blind op staren.
Deze heeft in 2018 de laatste update gehad, en krijgt geen updates meer.
En als je een gebruikte auto koopt is het nog maar de vraag of die laatste update er op zit.
Update kost dacht ik zo’n €130.
Volvo v50 D3 business pro edition. MY-2012
Renault Twingo 1.5 dci
Lexus CT200h, Opel Signum 3.0 ctdi, Daewoo Leganza 2.0
Renault Cio 1.6, Renault Twingo 2x, Nissan Cherry diesel
Opel Ascona diesel, Toyota Corolla, Honda Accord
Mitsubishi Celeste, Opel Ascona 1.9, Opel Ascona 1.6
Datsun 100A
Renault Twingo 1.5 dci
Lexus CT200h, Opel Signum 3.0 ctdi, Daewoo Leganza 2.0
Renault Cio 1.6, Renault Twingo 2x, Nissan Cherry diesel
Opel Ascona diesel, Toyota Corolla, Honda Accord
Mitsubishi Celeste, Opel Ascona 1.9, Opel Ascona 1.6
Datsun 100A