ach, de eerste ergert je, de 2e doet nog beetje pijn en de 3e .... dan volgt de berusting...... dat is het grote nadeel van al dit soort velgen en platte banden, voor je het weet een schaafwond, en ff repareren onder blanke lak valt niet mee....
overigens wel zaak het voor de pekeltijd af te dichten met wat lak oid. anders is dit het begin van de onderkruipende corrosie. waardoor je van die mooie wolken krijgt.....
sterkte , en succes met de reparatie !
Aaai. Ik heb om deze reden Alloygators laten monteren; zijn (in elk geval bij mijn velgen) nauwelijks zichtbaar en beschermen erg goed tegen stoeprandschade. Misschien wat voor de toekomst.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
RZA schreef: ↑06.08.2020 - 22:15
Aaai. Ik heb om deze reden Alloygators laten monteren; zijn (in elk geval bij mijn velgen) nauwelijks zichtbaar en beschermen erg goed tegen stoeprandschade. Misschien wat voor de toekomst.
Hoe beïnvloeden deze dingen de (on)balans van de velg?
En als ik zo vrij mag zijn: kostdat?
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
Dat of de 360 camera.
Ik was ook van de stoeprand schade, sterker nog, velgje zat er een week onder toen hij weer aan de beurt was.
afkloppen maar met de camera's geen trammelant weer gehad.
Ja die 360 cam is de enige optie die ik echt mis op m'n wagen. Al gekeken of retrofitten mogelijk of dat er degelijk aftermarket systeem voor V90 is is, maar gaat 'm niet worden helaas. De Alloygators zijn dan wat mij betreft het beste alternatief.