Las een keer op een Zweeds forum dat het onbegonnen werk is (kosten zou echt giga worden als het űberhaupt al lukt). Zou m'n geld besteden aan een mooie aftermarket set. Ik ga m'n V90 over een tijdje hier laten doen (ik had graag B&W fabrieks af gehad), hebben ze ook mooie XC60 sets:
RZA schreef: ↑10.08.2020 - 20:13
Las een keer op een Zweeds forum dat het onbegonnen werk is (kosten zou echt giga worden als het űberhaupt al lukt). Zou m'n geld besteden aan een mooie aftermarket set. Ik ga m'n V90 over een tijdje hier laten doen (ik had graag B&W fabrieks af gehad), hebben ze ook mooie XC60 sets:
Mmmm ze beweren erg vertrouwd te zijn met Volvo, en noemen zelfs een typisch Volvo geluid, en dan dit op je website plaatsen ?
Wie hier heeft er een S90, van voor 2016 ?
Ook geschikt voor mijn Volvo S90?
Onze audio upgrades zijn geschikt voor de Volvo S90 vanaf 2011 voorzien van het Basis (Performance) of High Performance audio systeem
Van XC70 naar V90 CC
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012