Even voorstellen Salusi

Rubriek voor de XC40, Kijk voor de Full Electric modellen ook in het elektrische board
Plaats reactie
Salusi
1st Gear member
Berichten: 18
Lid geworden op: 16.08.2020 - 10:26

Goedendag forumleden,

Onze Volvo XC40 T2 automaat Business Pro Ice White / Textiel City Charcoal met Park assist en 18" 5-Aero Spaaks Glossy Black / Diamond Cut velgen is eind juli besteld. Levering verwacht december.

Op dit moment één vraag: ik had verwacht dat ik in het levertijden topic kon zien wat op dit moment de verwachte levertijd is op de XC40. Dus: als je nu bestelt, wordt deze geleverd in... Voordat we gingen bestellen heb ik een paar keer in het genoemde topic gekeken om te achterhalen wat de levertijd is. Ik vond echter alleen levertijden van auto's die door forumleden besteld waren en niet een algemene verwachte levertijd. Maar wellicht is dit te type afhankelijk?

Salusi
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 40882
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Welkom op Volvo-forum

Je zult hier alleen de levertijden zien zoals die door Forumleden worden gemeld.
Er zijn geen lijstjes waarop je kunt zien wanneer elke nieuwe auto geleverd wordt.
Dat hang van erg veel factoren af. De enige die daar iets zinnigs over kan zeggen is je Volvodealer want die krijgt die informatie vanuit de fabriek.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Gebruikersavatar
OGA244
8th Gear member
Berichten: 12342
Lid geworden op: 21.03.2011 - 21:54
Locatie: Skåne

Dat ligt eraan, menig dealer besteld op voorhand productieslots, zg pijplijnautos, die zijn een zekere periode wijzigbaar, worden ze verkocht worden ze vastgelegd (middels 'n andere code) en kunnen ze naar voren schuiven..
Is dat slot er niet zou ik bij een bestelling in juli idd levering december verwachten..
Plaats reactie

Terug naar “XC40”