Ik ben nog niet zo thuis in de Volvo's zoals ik dat was met de Saabs maar dat komt ongetwijfeld nog wel. De auto die we gekocht hebben is van de meeste gemakken voorzien: het is een automaat met 186.000 op de teller, leren stoelen met stoelverwarming en een schuifdak en uiteraard een heerlijke 5-cilinder voorin. Dat is een waar genot om mee te rijden! De auto staat op 18 inch Pegasus velgen. Ik weet nog niet of ik het mooi vind, wellicht komt er later een wat klassiekere velg onder.
Er moet wat te wensen overblijven, dus ik heb het volgende nog op het lijstje staan:
- Inbouwen CFE+ module
- Inbouwen bluetooth / muziek mogelijkheden en mogelijk kijken naar verbeteringen voor de audio?
- De auto hobbelt wat, volgens de dealer komt dit door de achterbanden. Deze zijn ook bijna op, dat kunnen we dan mooi uitsluiten
- De auto stuurt wat zwaar, wellicht een oliewissel verhelpt dit. Ik ben natuurlijk wel een Seat Ibiza gewend nu

- Leren stoelen voorzien van voeding
- Uiteraard een beste detailbeurt geven, kan ik mooi wat kleine krasjes wegwerken!
Wellicht kunnen jullie me helpen met wat vragen beantwoorden:
1. Bij volledig uitsturen links of rechts blijft het stuur "plakken" en moet ik hem zelf terugdraaien. Kan ik dit oplossen/is dit gebruikelijk?
2. De auto lijkt hoog op de poten te staan achter, zie bijgevoegde foto. Het ziet er een beetje vreemd uit, zeker in combinatie met deze velgen. Als ik andere foto's bekijk lijkt die van mij beslist hoger. Klopt mijn vermoeden en hoe kom ik daar achter?
Alvast bedankt!