Gratis stroom aanschaf T5(4) Recharge

Rubriek voor de XC40, Kijk voor de Full Electric modellen ook in het elektrische board
Plaats reactie
Vriesje
2nd Gear member
Berichten: 66
Lid geworden op: 31.07.2020 - 10:15

Het is mij niet duidelijk of je nu wel of geen gratis stroom (refund na een jaar) krijgt bij aanschaf van een Volvo PHEV.
Via onderstaande link dacht ik ervoor in aanmerking te komen maar mijn dealer verzekerde mij dat deze link helaas alleen was bedoeld voor België, wat ik helaas na zijn uitleg ook begreep. De NL actie was helaas al verlopen.
Maar vandaag heb ik de nieuwste Autoweek ontvangen met daarin een artikel van de heren Bjorn Annwall en Herrik van der Gaag, respectievelijk head of Volvo cars EMEA en managing director Volvo Cars Nederland waarin ze trots aangeven het elektrisch rijden te stimuleren middels gratis stroom!

Heeft iemand recent een Volvo recharge aangeschaft en zo ja, kom je wel of niet in aanmerking voor gratis stroom? Had uitgerekend dat (voorzichtige schatting) mij dat in 2021 ruim 500 euro zou kunnen opleveren :-)

Link gratis stroom: https://www.volvocars.com/nl-be/waarom- ... sch-rijden
Gebruikersavatar
Harry M.
3rd Gear member
Berichten: 415
Lid geworden op: 14.08.2020 - 13:52

Vriesje schreef: 20.08.2020 - 14:00 Het is mij niet duidelijk of je nu wel of geen gratis stroom (refund na een jaar) krijgt bij aanschaf van een Volvo PHEV.
Via onderstaande link dacht ik ervoor in aanmerking te komen maar mijn dealer verzekerde mij dat deze link helaas alleen was bedoeld voor België, wat ik helaas na zijn uitleg ook begreep. De NL actie was helaas al verlopen.
Maar vandaag heb ik de nieuwste Autoweek ontvangen met daarin een artikel van de heren Bjorn Annwall en Herrik van der Gaag, respectievelijk head of Volvo cars EMEA en managing director Volvo Cars Nederland waarin ze trots aangeven het elektrisch rijden te stimuleren middels gratis stroom!

Heeft iemand recent een Volvo recharge aangeschaft en zo ja, kom je wel of niet in aanmerking voor gratis stroom? Had uitgerekend dat (voorzichtige schatting) mij dat in 2021 ruim 500 euro zou kunnen opleveren :-)

Link gratis stroom: https://www.volvocars.com/nl-be/waarom- ... sch-rijden
Als je naar de link kijkt in de URL staat er wel "/nl-be", dus als het niet zo is dan is het op zijn minst zwaar misleidend!
beklever
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 24.06.2020 - 09:12

Die nl-be is in dit gebal hoogswaarschijnlijk een aanduiding voor de te gebruiken taal: "Nederlands, regio Belgie"
Vriesje
2nd Gear member
Berichten: 66
Lid geworden op: 31.07.2020 - 10:15

Er staat inderdaad N_-BE maar de dealer gaf me onderstaande link welke specifiek voor NL was, daarin staat beëindigd op 30 mei. Zal de dealer en Autoweek zelf attenderen op het artikel in Autoweek nummer 34, hopelijk zal de actie alsnog worden verlengd.

https://www.volvocars.com/nl/ontdek-vol ... lsrc=aw.ds
Gebruikersavatar
Harry M.
3rd Gear member
Berichten: 415
Lid geworden op: 14.08.2020 - 13:52

Vriesje schreef: 20.08.2020 - 15:19 Er staat inderdaad N_-BE maar de dealer gaf me onderstaande link welke specifiek voor NL was, daarin staat beëindigd op 30 mei. Zal de dealer en Autoweek zelf attenderen op het artikel in Autoweek nummer 34, hopelijk zal de actie alsnog worden verlengd.

https://www.volvocars.com/nl/ontdek-vol ... lsrc=aw.ds
Sukses!
ForzaCannobio
1st Gear member
Berichten: 18
Lid geworden op: 30.06.2020 - 15:23

Rijd elektrisch en ontvang een vergoeding
Om u aan te moedigen uw nieuwe Volvo Plugin-Hybrid zo duurzaam mogelijk te gebruiken, krijgt u een jaar gratis laadstroom aangeboden. De vergoeding die u ontvangt wordt berekend op basis van de kilowatt uren die u gedurende 1 jaar laadt.

• Geldig op bestellingen tussen 16 oktober 2019 t/m 30 mei 2020.
• De berijder dient minimaal 1 jaar in de auto te rijden.
• De eerste metingen beginnen vanaf de eerste week van juni.
• Het accepteren van de Volvo on Call update binnen 30 dagen is noodzakelijk om in aanmerking te komen voor deze aanbieding. Na het accepteren van de update start ook de meting van het aantal kWh laadstroom.
• Het te vergoeden bedrag is vastgesteld op € 0,21 inclusief BTW per kWh.
• De vergoeding aan de berijder geschiedt vanaf juni 2021.
• De vergoeding geldt tot een maximum van 3.000 kWh.
• U bent zelf verantwoordelijk voor eventuele fiscale consequenties.

Voor meer details verwijzen wij u naar uw Volvo dealer.
Gebruikersavatar
Jeroen
5th Gear member
Berichten: 1557
Lid geworden op: 20.10.2009 - 18:58
Contacteer:

Het is inderdaad een actie die liep bij bestellingen tot 30 mei 2020. Je krijgt de stroom die je gebruikt vergoed en dat wordt netjes weergeven in de VoC app en bijgewerkt na elke rit.
IMG_5318.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo XC60 D5 Summum > Volvo V60 D6 Pure Limited > Volvo XC90 T8 Inscription > Volvo V60 T6 Inscription

Fototopic - Website fotografie - Facebook
Plaats reactie

Terug naar “XC40”