Qua looks mag de S60 er zeker zijn, lijkt ook wat stiller te zijn doordat de kofferbak natuurlijk dicht is.
De B3 is met normaal rijden sterk genoeg. Hij gaat soepel mee met het overige verkeer.
Het koppel onderin is prima voor elkaar. Bovenin is er echter niemand thuis. Bij even doortrekken lijkt de B3 in hogere toeren wel wat in ademnood te komen.
Met de S60 kun je wel lekker sturen, je merkt dat er veel minder kilo's de bocht om moeten.
De B3 gaat zsm naar de chipper is, want dan komt het blok als "B5" zeker tot leven.
Ook had de S60 de originele draadloze oplaad module voor de telefoon. Maar wat is dat ding slecht zeg, de oplaadtijd is wel heel erg langzaam.
Normaal doe ik m'n telefoon in de nacht niet aan de lader, want bij het eerst volgende autoritje komt er flink wat sap bij. Ik gebruik een weggewerkte Brodit charger met USB-C kabel.
Maar in de S60 kwamen de procentjes er maar heel langzaam bij. Kunnen we die ook chippen?
Straks bij de lunch krijg ik de mijne weer terug. Kan ik daarna gelijk door naar de Ikea.