Gisteren was mijn wagen exact 1 jaar oud en alles gaat nog steeds héél goed met hem! (wel vorige week bericht gekregen van de terugroepactie R29998, AEB)
Stand van zaken:
IMG_3745.jpg
Door de Coronacrisis staan er ondertussen ongeveer wel een 15.000km minder op dan voorzien.
Groeten van een super tevreden beroepschauffeur.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Nog eens even een update meegeven. De wagen is ondertussen sinds vorige week 1,5J oud/jong en heeft vorige week dan ook zijn groot onderhoud gehad op 159K km.
Alle riemen werden vervangen alsook riemspanner & waterpompset en de koelvloeistofpomp. Voor de waterpompset hebben we nog een poging ondernomen om dit uit de fakturatie te halen tengevolge garantiebepalingen maar dit werdt niet goedgekeurd omdat het onderhevig is aan slijtage en sowieso wordt vervangen bij het vernieuwen van een distributieriem en koelvloeistofpomp blijkbaar
Faktuur was €1139,85...
Ook mijn massagezetel hebben ze hersteld want die had het ondertussen begeven.
Zo'n Volvo V60 CC blijft echt een schitterend voertuig! Op naar de €200k km!
Paul schreef: ↑04.11.2020 - 08:40
1,5 jaar jong en 159.000km? Jij hebt in de eerste wave zeker niet thuis gewerkt?
Tussen half maart & eind juni amper 13K km gereden. In normale omstandigheden hadden dat er tussen de 33K en 37K km moeten geweest zijn. Niet goed voor den business geweest dus.
Flippeke schreef: ↑04.11.2020 - 13:33
Volgende week een nieuwe update met 200k????
Haha, nee neen. De gouden tijden zijn al een tijdje voorbij. Daar waar we tot vóór een drietal jaar terug nog vlot gemiddeld maandelijks 12500km presteerden met in achtname van de nodige vakantieperiodes is dit nu gezakt onder de 9500K km/maand en het ziet er niet naar uit dat we snel terug naar tijden van weleer gaan.
We zijn ook wat aan het afbouwen na 18j. als kilometervreter door het leven te gaan want de ouderdom begint stilaan toch wat parten te spelen.
erwinv60 schreef: ↑04.11.2020 - 14:22
met zulke kilometers zit je toch meer in de auto dan dat je effectief werkt of zie ik dat verkeerd, of wordt je soms betaalt per kilometer haha