Onze Russische vriend kreeg dat dashboard niet 100% werkend. Jij wel? Facelift is goed gelukt zo te zien.
Foto reportage is welkom

Nice! Ga dat nog even proberen.thepioneer schreef: Mooi project hoor. Ik las nog wat over de krakende stoel, heb daar laatst naar gezocht en ik kwam onderstaande pagina tegen.
https://www.docdroid.net/nWxPFVb/vdt-xt ... pdf#page=2
Schakelen ging mwa met lichtjes gasgeven, nu is het weer lekker strak. Vooral op een rotonde merkbaar als je even van het gas af ging.Carfreak schreef: Hoe merk je of je motorsteunen aan vervanging toe zijn?
klopt. Verticale streepje is het stadslichtje.kevinwalter schreef: Jep, heeft deze dit type al de DRL's in de mistlampen dan? Volgens mij zit dit nog in de koplampen zelf. Het verticale streepje.
Er zitten extra knoppen aan de zijkant.Volvo-Cees schreef: ↑09.11.2020 - 22:33 Prachtige upgradespetje af
.
Hoe bedien je die massagefunctie? Ik heb namelijk hetzelfde interieur in mijn V70 Inscription, ben erg benieuwd hoe dat in zijn werk gaat..
Ja goed, "effe" wat anders dan alle Volvos. Mijn eerste niet Volvo en tot nu toe bevalt hij wel goed!