en hierin benoemd heb, excuses voor de verwarring hierdoor .... !!
oh je was het toch wel zelferwinv60 schreef: ↑03.12.2020 - 14:35 Ik begrijp wat je zegt, maar ik hou nu juist ook van meer dynamisch weggedrag en nee juist de communicatieve vanuit het onderstel op de koop toe, of juist heb ik dit
graag, want dat geeft nu juist het plezier aan het echte autorijden ipv gewoon van A naar B te rollen. Ik rijd de laatste 12 jaar altijd autos met grote velgen en sportonderstel.
Toevallig was alleen mijn V60 D6 die ik tot dit model 4 jaar heb gereden een minder dynamische auto, maar het 5 cilinder geluid en de power van de D6 maakte dit helemaal goed gelukkig. Nooit tot nu toe hebben de Golf, en daarna 3 BMW's met spijkerhard onderstel en grote velgen tot dergelijke trillingen/vibraties geleid zoals bij de MY2020 en nu MY2021 van de V60. Het komt ook niet uit de banden, 100% zeker van, het zit hem in de aandrijving waar ergens een onbalans tot stand komt die tot in het interieur doordringt bij bepaalde snelheden. als je met het gas speelt kun je het een soort van activeren merk ik, anderen zeggen weer dat het aan het wegdek en de banden ligt, dat geloof ik niet want zo voelt het niet. Het wordt zeker geen Volvo meer voor mij vertrouwen en het plezier is verdwenen, wellicht weer terug naar BMW of een Arteon Shooting Brake, voorkeur is wel een BMW
in het kader van als je erin zit zie je de grille niet..
moos v40 schreef: ↑15.12.2020 - 08:12 Wel frappant dat je 2 auto's geleverd krijgt met hetzelfde probleem. Hoe groot is de kans... Zou een derde dit ook hebben? Had je dit met de proefrit niet? Mijn V40 reed zelfs met honky tonky banden rustig en zuiver. Dus Volvo kan het wel.
Succes met de verdere afhandeling en hij zag er wel mooi uit in de openingsfoto's !!